جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

یافته های تازه ارتش آمریکا؛ با سگ های آموزش دیده ردیاب مواد انفجاری پس از بازگشت از افغانستان بدرفتاری شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بر اساس یک گزارش رسمی ارتش امریکا با سگ های آموزش دیده برای ردیابی مواد انفجاری و بمب ها  که از افغانستان بازگشته، بدرفتاری کرده است.

سگ‌هایی که بین سال‌های 2010 تا 2014 میلادی جان افراد بی‌شماری را در افغانستان نجات داده‌، اکنون از آنان به درستی مراقبت نمی‌شود و مورد توجه قرار نگرفته است. این سگ‌ها تقریباً برای یک سال تمام در مکان های نامناسب راه شده است.

چندین سگ توسط سربازان امریکایی در عملیات آزادی پایدار نجات پیدا کرده است. براساس گزارش بازرس کل وزارت دفاع ایالات متحده امریکا، هیچ کاری برای وضعیت این سگ ها صورت نگرفته است.

ارتش نظامی امریکا به یک سگ که دچار بیماری اختلال و استرس شدید بوده و دیگر سگ‌ها که برای حمله و گازگرفتن آموزش دیده بوده، اجازه داده تا به خانه‌ی خانواده‌هایی که کودک دارد، برود.

اعضای کارکنان بازرسی کل وزارت دفاع امریکا گفته‌اند که پروسه تحویل دادن سگ‌ها به خانواده‌ها یک «آشفتگی سازمان یافته» است و بعضی افراد علاقه‌مند پذیرش سگ‌ها نبودند زیرا آن‌ها قادر به اداره این نوع سگ‌ها نیستند.

۱۳ حیوان بیشتر از یک سال در لانه‌ای در شهر ورجینیا قبل از آن که به انجمن سگ های مربوط به مناطق جنگی تحویل داده شود، توسط یک کمپنی شخصی رها گردیده  بود.

dog-2
۱۳ حیوان بیشتر از یک سال در لانه‌ای در شهر ورجینیا قبل از آن که به انجمن سگ های مربوط به مناطق جنگی تحویل داده شود، توسط یک کمپنی شخصی رها گردیده بود

برنامه آموزش سگ برای ردیابی مواد انفجاری در سال ۲۰۱۰ برگزار شد تا سگ‌های میدانی برای شناسایی دستگاه های انفجاری تربیت شوند. زمانی که قرارداد این نوع سگ ها در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید سربازان باید سگ‌ها را مطابق به کارهای ترتیب شده در مقرره، ارزیابی می‌کردند.

این بررسی بعد از شکایت سربازان از سرنوشت سگ‌های‌شان راه اندازی شد.

طبق گزارش بازرس عمومی، ۲۳۲ سگ توسط سربازان نیروهای امنیتی پیدا شده که ۲۷ سگ از دفتر نمایندهگی اجرای قانون، ۵ سگ از دفتر نمایندهگی فدرال، ۳ سگ از واحد نظامی،  ۱۳ سگ از یک شرکت خصوصی و چندین سگ دیگر از افراد غیرنظامی گرفته شده است.

بازرس عمومی اداره بازرسی گفته که: “ما دریافتیم که وزارت دفاع اولویت بندی مناسبی در برنامه‌های کاربردی انتقال پذیرش این سگ‌ها یا هم برنامه آموزش سگ برای ردیابی مواد انفجاری ندارد.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان