جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یخ‌زدگی پایگاه‌های نظامیان انگلیس؛ زندگی در افغانستان بهتر از آلدرشوت بود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

زندگی در افغانستان نسبت به «آلدرشوت» بهتر بود. سربازان در زمان اعتراض به یخ زدگی پایگاه‌های شان این جمله را به فرمانده شان گفته‌اند.

سربازان مستقر در مرکز فرماندهی ارتش در مرز همپشایر در ناامیدی از رسیدن امکانات گرمایشی و حمام آب گرم این جملات را برای فرمانده ارشد شان نوشته‌اند.

یک سرباز داخل خدمت حتا ادعا دارد که یکی از خیمه‌های صحرای افغانستان دارای امکانات بهتری برای شست‌وشو و نگهداری بوده است.

سوسان، نام مستعار یک سرباز در این گزارش، بازگشت به انگلستان را به‌عنوان « افسردگی همه جانبه» توصیف کرد، چنانچه او برای تحقق بخشیدن به وضعیت وخیم خدمات به سرباز خانه کیوگ آمده بود.

او از این که در جریان کارش که تعمیر وسایط نقلیه می‌باشد، همواره با روغن و گریس سر و کار دارد، در اخیر مجبور است که خود را با آب گرم تمیز کند.

England-Dukes
سربازان مستقر در مرکز فرماندهی ارتش در مرز همپشایر در ناامیدی از رسیدن امکانات گرمایشی و حمام آب گرم این جملات را برای فرمانده ارشد شان نوشته‌اند

در این نامه دیده شده است که شرایط نامناسب برخی از نظامیان مرد و زن را مجبور به ترک ارتش به دلیل نداشتن روحیه نموده است.

جنیت، سرباز مستقر در پایگاه کیوگ، می‌گوید: «اخیراً ما برخی از سربازان خوب مان را به دلیل فقدان روحیه از دست داده‌ایم و ما احساس می‌کینم که ارزشی نداریم. ما احساس نمی‌کنیم که واقعاً به ما ارزش داده می‌شود یا این‌که توجهی به ما صورت می‌گیرد. او اضافه کرد که حتا با زندانیان بهتر از ما رفتار می‌شود، در حالی که ما هیچ جرمی را مرتکب نشده‌ایم.»

کاریلیون، پیمانکار موظف شده از سوی وزارت دفاع انگلیس برای مدیریت پایگاه می‌گوید که جنراتور‌های اضطراری برای گرمایش سربازان در فصل زمستان تهیه شده است.

به هر حال، نامه حاوی این شکایت است که هنوز هم هیچ امکانات گرمایشی یا آب گرم در جریان روز در دسترس نیست و سربازان غالباً با کمبود سوخت مواجه‌اند.

اخبار مربوط به اوضاع آلدرشوت پس از آن آشکار شد که سربازان در جنوری سال گذشته از آب سرد و فقدان گرمایش در پایگاه شان که در ۳۰۰ متری کاخ بکینگهام قرار دارد، شکایت کردند.

بیش از صد سرباز در پایگاه آلدرشوت مستقر اند و اینک مجبور شده‌اند که در نامه‌ای به فرمانده از تجربیات شان ذکر کنند.

یک سرباز گفته است: «من در بلاک خودم هرگز حمام نکرده‌ام.» در همین حال دیگری از یخ زدگی بلاک و اتاق‌هایش توصیف می‌کند و تعداد زیادی از دیگر نامه‌ها فراگیر شدن فقدان روحیه را یادآوری کرده‌اند.

Tobias-Ellwood
توبیاس الوود، وزیر دفاع انگلیس

مشکلات موجوده در پایگاه آلدرشوت بیانگر مسأله بزرگ‌تری است و آن کمبود بودجه وزارت دفاع می‌باشد و این دیپارتمنت در تلاش یافتن پول مورد نیاز برای این اداره بزرگ است.

توبیاس الوود، وزیر دفاع انگلیس این را که رسیدگی به برخی از کمپ‌های نظامی برای این وزارت کار دشوار بوده است، قبول دارد، چنانچه او به کمیته منتخب وزارت دفاع گفته است که این اداره نیاز به پول بیشتری برای رسیدگی به امور و انجام تمام تعمیرات دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان