جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هشدار نور به اداره ارگان های محلی: کوچک هستید، در کارهای کلان سیاسی دخالت نکنید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

عطامحمد نور امروز در دیدار با شماری از هوادارانش در بلخ، به اداره مستقل ارگان های محلی افغانستان هشدار داد که دیگر در مورد او حرف نزده و برای او تعیین تکلیف نکند.

آقای نور تاکید کرد که والی بلخ است و تا زمانی که جمعیت اسلامی افغانستان با ارگ ریاست جمهوری به توافق نرسد، به عنوان والی این ولایت باقی خواهد ماند.

پیش از این منیره یوسف زاده، رییس اطلاعات و ارتباطات عامه اداره مستقل ارگان های محل افغانستان گفته بود که پس از این امضای عطامحمد نور به عنوان والی بلخ پذیرفته نمی شود.

با این حال عطامحمدنور می گوید که امضایش به عنوان والی بلخ در تمام ادارات این ولایت نافذ است.

والی پیشین بلخ هم‌چنان گفت که “به اداره ارگان های محل نصیحت می کنم که دیگر در موارد احساس برانگیز صحبت نکرده و در کارهای کلان سیاسی دخالت نکند.”

https://twitter.com/khabarnamaaf/status/952506794148028416

آقای نور تاکید کرد که “حکومت کاری نکند که معاشات کارمندان ادارات دولتی در ولایت بلخ را از عایدات بندر حیرتان که صدها میلیون دالر درآمد دارد، بصورت مستقیم اجرا کنم.”

او هم‌چنان افزود که اگر وزارتخانه ها برای او مشکل خلق کند، امر وزارتخانه ها در بلخ اجرا نخواهد شد.

این اظهارات در حالی از سوی عطامحمد نور مطرح می شود که چند هفته از برکناری او از سوی ریاست جمهوری می گذرد اما او بارها تاکید کرده که تا زمانی که جمعیت اسلامی و حکومت مرکزی به توافق برسند، به عنوان والی بلخ باقی خواهد ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان