دنیای متفاوت مادلینگ؛ 10 مدل زن که پردرآمدترین‌ها در جهان می‌باشند

در دنیایی که خیلی افراد از بی‌کاری و فقر رنج می‌برند، افرادی هم هستند که با مشکلات مبارزه کرده به شهرت رسیده و میلیون‌ها سرمایه دارند.

سرمایه یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در وضع و جایگاه اجتماعی افراد است. شاید برای همه جذاب باشد که بدانید، مشهورترین مدل‌های جهان چه کسانی هستند؟

آنانی که با تحمل تمام سختی‌ها به دنبای مدلینگ روآورده‌اند و برای استقلال مالی شان تلاش کرده‌اند. در این جا ۱۰ نفر از پردرآمدترین و مشهورترین مدل‌های زن دنیا در سال ۲۰۱۷ را بشناسید.

کندال جنربا ۲۲ میلیون دالر

کندال جنر مدل و مانکن زن آمریکایی متولد ۳ نوامبر سال ۱۹۹۵ در آمریکاست. از سال ۲۰۰۷ تاکنون مشغول فعالیت در زمینه مدلینگ می‌باشد. کندال جنر دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌‌باشد.

او پردرآمدترین مدل جهان در سال ۲۰۱۷ است. اگر چه او خودش خانواده ثروتمندی چون کارداشیان‌ها دارد اما فعالیتش در حرفه مادلینگ کاملا مستقل از حمایت دیگران است. این مانکن ۲۲ ساله با کار‌های خیریه ۸۵ میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و از طریق قراردادهایی که با مشهورترین شرکت‌ها مانند آدیداس، لاپرلا و غیره… می‌بندد، به اضافه تبلیغاتی که در شبکه‌های مجازی خود انجام می‌دهد، تبدیل به مشهورترین مدل سال شده است.

kindall
کندال جنرب

ژیزا بوندشن با ۱۷.۵میلیون دالر

 فعالیت ژیزل بوندشن در دو دهه اخیر، به بیش از ۱۲۰۰عکس که روی جلد مجلات، سایت های مد و فشن، بیلبوردها و دیگر مکان های تبلیغاتی از ژیزل بوندشن نشر شده، می‌رسد. او بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ بیش از دیگر مانکن‌ها در جهان، درآمد داشت. اگر چه این ستاره ۳۷ ساله اکنون از راه رفتن روی دفیله بازنشست شده، اما هنوز هم از قراردادهای میلیون دالری خود با کمپانی های عطر، کفش و جواهرات درآمدهای کلانی به دست می‌آورد.

ژیزا بوندشن

کریسی تایگن با ۱۳.۵ میلیون دالر

 کریسی تیگن مدل آمریکایی است که اولین بار در سال ۲۰۱۰ در مجله «سپورتس ایلوستریتد» فعالیت مدلینگ خود را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۴روی جلد این مجله رفت. اما پیشرفت او در طی چندین سال به گونه ای بود که حال نامش را در لیست پردرآمدترین مانکن های جهان می‌بینیم. او مادلینگ شرکت‌های مختلف محصولات مراقبت و زیبایی مو مانند «Tresemme» و «BECCA» را به عهده گرفته است.

کریسی تایگن

آدریانا لیما با ۱۰.۵ میلیون دالر

آدریانا لیما مدل برزیلی به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل های لوازم آرایش شناخته می‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. او چهره مشهور عطر برندهای لوکسی چون «Sportmax» و «Marc Jacobs» نیز می‌باشد. او با این فعالیت‌ها درآمدی قابل توجهی به دست آورده است.

آدریانا لیما

جی جی حدید با ۹.۵ میلیون دالر

 جی جی حدید، به همراه خواهرش، بلا حدید، هر دو نام خود را در لیست پردرآمدترین مدل‌های سال ثبت کرده اند. این ستاره ۲۲ ساله، ۳۷ میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و به لطف طرفداران جوانش، توانسته محبوبیت زیادی را در دنیای مد و فشن از آن خود کند. او مادلینگ برندهای لوکسی چون « Maybelline»، «Vogue» و «Tommy Hilfiger» را به عهده گرفته که به خوبی نیز از عهده اش برآمده است.

جی جی حدید

رزی‌هانتینگتون وایتلی با ۹.۵ میلیون دالر

اگر چه رزی هانتینگتون وایتلی به تازگی مادر شده، اما هنوز هم فعالیت‌های خود را در صنعت مادلینگ رها نکرده است. او هنوز هم مدل مشهور کفش‌های «Ugg»، جواهرات «Nirav Modi»، عطر «Burberry» و شلوار جین‌های «Paige» است. علاوه بر آنها همکاری با لاین لوازم آرایش و عطر شرکت لوکس «Marks & Spencers» نیز بر درآمد میلیونی او تاثیر بسزایی داشت.

رزی‌هانتینگتون وایتلی

کارلی کلاوس با ۹میلیون دالر

 کارلی کلاوس مدل آمریکایی است که بیشتر به خاطر همکاری اش با کمپانی ویکتوریا سگرت شناخته شده است. «مادلزدات کام» او را نهمین نفر از ۵۰ مدل زن برتر و مجله «ووگ پاریس»، او را یکی از ۳۰ مدل برتر دهه ۲۰۰۰معرفی کرد.

تصویر این ستاره جوان در سن ۲۵ سالگی حدود ۳۶ بار در چاپ‌های مختلف مجله مشهور مد «Vogue» ظاهر شد. او در حال حاضر با شرکت‌هایی چون «Adidas»، «Swarovski» و «Express» همکار می‌کند.

کارلی کلاوس

لیو ون با ۶.۵ میلیون دالر

لیو ون در حال حاضر مشهورترین مدل چینی تبار است که برای هر کار خود مبلغ بسیار بالایی را به عنوان دست‌مزد دریافت می‌کند. لیو در فضای مجازی، دنبال کننده‌های زیادی دارد و برای کاربران این فضا بسیار شناخته شده است.

این چینی است در تبلیغات برندهای لوکسی چون «La Perla» و «Puma» ظاهر شده است. او اولین زن چینی تبار است که روی دفینه فشن شو ویکتوریا سیکرت قدم گذاشت. با توانایی‌های بالایی که او در زمینه‌های مختلف هنری دارد، تبدیل به یکی از مشهورترین چهره‌ها در صنعت مادلینگ شده است.

لیو ون

بلا حدید با ۶ میلیون دالر

حدید با سن ۲۱ سال، جوان ترین مدلی است که در این لیست قرار دارد. او خواهر جی جی حدید، که نامش در لیست بالا آمده، می‌باشد که در صنعت مادلینگ مهارت‌های بالایی را از خود نشان داده. طوری که تبدیل به یکی از پردرآمدترین مانکن‌های سال شده است. او با برندهای مشهوری چون «Dior»، «Nike» و لوازم آرایش «Nars» همکاری می‌کند.

بلا حدید

اشلی گراهام با ۵.۵ میلیون دالر

اشلی گراهام مدل آمریکایی است که به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان نیز ثبت شده است. اگر چه او حرفه مادلینگ را تنها چندین سال است که آغاز کرده اما به خاطر تناسب اندام و زیبایی چهره اش، تبدیل به یکی از مشهورترین و پر درآمد ترین مدل‌های سال برگزیده شده است. از فعالیت‌های او می‌توان با شرکت‌های معتبر می‌توان به «H&M»، «Dressbarn» و «Lane Bryant» اشاره کرد.

اشلی گراهام

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *