جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

یافته‌های سیگار: از تجهیزات جلوگیری از قاچاق در مرزهای افغانستان استفاده نمی‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر بازرس ویژه ایالات متحده آمریکا برای بازسازی افغانستان یا سیگار گزارش داده است که بیشتر تجهیزاتی که نیروهای آمریکایی برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر برای مرزهای افغانستان خریداری کرده بود، مورد استفاده قرار نگرفته است.

در گزارش سیگار آمده است که فرماندهی مرکزی ایالات متحده در سال 2006 میلادی، تجهیزاتی را خریداری کرد که از آن باید در گذرگاه های مرزی برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، مواد شیمایی و موارد غیرقانونی دیگر استفاده می گردید.

دفتر بازرش ویژه آمریکا هم‌چنان در گزارش اش گفته است که این تجهیزات به ارزش بین 59 تا 62.6 میلیون دالر خریداری شده بود.

security-gates1
دفتر بازرش ویژه آمریکا گفته است که این تجهیزات به ارزش بین 59 تا 62.6 میلیون دالر خریداری شده بود

در این گزارش آمده است که از مجموعۀ تجهیزات خریداری شده، تنها فرودگاه کابل از آن استفاده می کند. اما بر اساس یافته های سیگار، این تجهیزات پس از آن که توسط نیروهای ایالات متحده در چهار گذرگاه های مرزی نصب گردید و به حکومت افغانستان تحویل داده شد، غیرفعال گردید.

در گزارش سیگار آمده است که بدون استفاده از چنین تجهیزات، احتمال جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، مواد کیمیایی و سایر مواد غیر قانونی، کار ساده‌ای نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان