جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

احمدزی: برکناری من از ریاست کمیسیون انتخابات غیرقانونی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نجیب‌الله احمدزی، رییس برکنار شده کمیسیون انتخابات افغانستان برکناری خود از سوی رییس‌جمهور غنی را غیرقانونی خوانده و می‌گوید رییس‌جمهور براساس مشوره‌های غلط او را از ریاست کمیسیون انتخابات برکنار کرده است.

رییس‌جمهور اشرف غنی روز گذشته با صدور حکمی، نجیب‌الله احمدزی را از ریاست کمیسیون انتخابات برکنار کرد و از نهادهای مربوط خواست تا فهرست نامزدان جدید را برای انتخاب رییس جدید به ریاست جمهوری ارسال کنند.

ریاست جمهوری افغانستان گفته است که آقای احمدزی، براساس درخواست اعضای کمیسیون انتخابات از وظیفه‌اش برکنار شده است.

نجیب‌الله احمدزی امروز در یک نشست خبری گفت که گزارش‌های اعضای کمیسیون انتخابات در مورد وی بی‌بنیاد است. او ادعا کرد که برخی از اعضای این کمیسیون به‌ جای توجه به منافع ملی بر منافع فردی، تیمی و قومی پافشاری دارند.

https://twitter.com/khabarnamaaf/status/931061132785278976

او رییس جمهور غنی را متهم به نقض قانون اساسی کرد و گفت که مردم این کشور از حکومت فعلی نباید انتظار برگزاری انتخابات را داشته باشند.

آقای احمدزی حدود یک سال پیش به عنوان رییس کمیسیون انتخابات افغانستان تعیین شد. در سال جاری اما شماری از اعضای کمیسیون انتخابات او را متهم به بی‌کفایتی و ضعف مدیریتی کرده و گفتند که آقای احمدزی توان پیشبرد امور انتخابات را ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان