جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ارسال پیام تهدیدآمیز از سوی ریاست امنیت ملی به رحمت الله نبیل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی افغانستان گفته که معصوم استانکزی رییس فعلی امنیت ملی این کشور به او پیام داده است تا فعالیت‌های محور مردم افغانستان را کاهش دهد در غیر آن برای او پرونده‌ای خواهد ساخت.

رحمت الله نبیل که یکی از اعضای ارشد جریان اپوزیسیون “محور مردم افغانستان” است گفته که آقای استانکزی از طریق فردی به او پیام داده است و از او خواسته که فعالیت‌های این جریان سیاسی را کاهش دهد.

آقای نبیل در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است که “در هفته اول ماه میزان سال جاری، رییس عمومى امنیت ‌ملی افغانستان از طریق یکی از روسای ادارات امنیت ‌ملی، برایم پیام فرستاد که فعالیت‌های محور مردم افغانستان را کاهش دهید در غیر آن به خاطر افشاسازی اسناد پیرامون سازمان استخباراتی پاکستان ( آی، اس،ای) که سال پار از طریق رسانه‌ها توسط شما، صورت گرفت. برای‌تان دوسیه‌سازی می‌کنیم.”

آقای نبیل در پاسخ به رییس امنیت ملی افغانستان گفته که محور مردم افغانستان مخالف نظام نیست. او گفته که “محور مردم افغانستان به عنوان یک اپوزیسیون برای بازگشت مشروعیت و قانونیت مبارزه می‌کند.”

رحمت الله نبیل خطاب به آقای استانکزی گفته که بجای دوسیه سازی برای دشمنان آی اس آی پاکستان، بهتر است به کسانی دوسیه‌سازی کنید که از درون نظام با سازمان استخباراتی پاکستان در ارتباط است و هر روز از هموطنان ما قربانی می‌گیرند.

آقای نبیل هم‌چنان افزوده است که “باید از سیاست توطیه‌سازی پرهیز کنید و اداره امنيت ملى افغانستان را كه مربوط همه مردم افغانستان است، سياسى نسازيد. پیش از اینکه ناوقت شود در تلاش نجات دادن مردم باشید.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان