جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

پس از 4 ساعت درگیری؛ حمله گروهی طالبان بر فرماندهی پولیس پکتیا پایان یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور داخله افغانستان با نشر خبرنامه‌یی از پایان حمله تروریستی بر فرماندهی پولیس ولایت پکتیا خبر داده است.

حوالی ساعت 9:30 صبح امروز ابتدا دو مهاجم انتحاری موترهای مملو از مواد انفجاری را در برابر دروازه ورودی فرماندهی پولیس این ولایت منفجر ساختند تا راه برای دیگر مهاجمان انتحاری باز شود.

وزارت داخله گفته است که 5 مهاجم دیگر پس از ورود به این مرکز نظامی با نیروهای امنیتی درگیر شدند. درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان طالبان پس از 4 ساعت و با کشته شدن تمامی مهاجمان پایان یافت.

Paktia-attack3
درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان طالبان پس از 4 ساعت و با کشته شدن تمامی مهاجمان پایان یافت

تلفات سنگین

عکس‌های منتشر شده از سوی رسانه‌ها نشان می‌دهد که تعدادی از سربازان در حمله مهاجمان انتحاری کشته و زخمی شده‌اند.

توریالی عبدیانی فرمانده پولیس ولایت پکتیا نیز در نخستین لحظات حمله جان داد. وزارت داخله با تایید کشته شدن این فرمانده پولیس پکتیا از کشته شدن شماری دیگر از نیروهای پولیس خبر داده اما در این مورد جزییات بیشتری نداده است.

با اینکه تاکنون از سوی نهادهای رسمی آمار دقیقی از میزان تلفات ناشی از این حمله گروهی طالبان منتشر نشده اما ارقام منتشر شده در رسانه‌ها بسیار متفاوت است.

برخی رسانه‌ها تلفات ابتدایی این حمله را 10 تن ذکر کرده و گفته‌اند که در این رویداد 32 تن زخمی شدند که بیشترشان افراد غیرنظامی هستند.

Paktia-attack4
براساس گزارش‌های منتشر شده بیشتر قربانیان این رویداد غیرنظامیان افغان هستند

بر اساس این گزارش‌ها بیشتر قربانیان، غیرنظامیانی هستند که برای گرفتن پاسپورت به ساختمان فرماندهی پولیس این ولایت مراجعه کرده بودند.

در عین حال برخی خبرنگاران، تلفات ناشی از این حمله را سنگین دانسته و از کشته‌شدن نزدیک به 40 تن و زخمی شدن بیش از 200 تن دیگر خبر داده‌اند.

گروه طالبان با انتشار اعلامیه ای، مسوولیت این حمله خونین را برعهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان