جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته‌شدن فرمانده پولیس پکتیا در حمله مهاجمان انتحاری در شهر گردیز

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

منابعی در وزارت داخله افغانستان از کشته شدن جنرال توریالی عبدیانی فرمانده پولیس پکتیا در حمله مهاجمان انتحاری در مرکز این ولایت خبر داده‌اند.

منبعی در وزارت داخله که نخواست نامش فاش شود به خبرنامه گفته است که جنرال توریالی عبدیانی فرمانده پولیس پکتیا در این حمله کشته شده است.

حوالی ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز چندین مهاجم انتحاری، مرکز آموزشی پولیس در مرکز شهر گردیز را هدف حمله قرار دادند.

نجیب دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله گفته است که “گروهی از تروریستان که با جنگ افزار و واسکت‌های انتحاری مجهز بودند، بر مرکز تربیوی پولیس ملی که در جوار قوماندانی امنیه ولایت پکتیا موقعیت دارد، حمله کردند.”

Paktia
حوالی ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز چندین مهاجم انتحاری، مرکز آموزشی پولیس در مرکز شهر گردیز را هدف حمله قرار دادند

به گفته او این حمله با انفجار یک موتر مملو از مواد انفجاری آغاز شده و سپس مهاجمان انتحاری بر این مرکز پولیس حمله کردند. نجیب دانش گفته است که درگیری در این محل همچنان ادامه دارد و تاکنون دو تن از تروریستان توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

در حالی که درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان انتحاری در شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا ادامه دارد، گروه طالبان مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان