مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛ شکست تیم ملی فوتبال افغانستان در برابر اردن و انتقاد شهروندان از ضعف‌ها و آشفتگی‌ها

تیم ملی فوتبال افغانستان در دیدار با تیم ملی فوتبال اردن، در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا نتوانست از سد تیم ملی اردن بگذرد و بازی را با نتیجه‌ی 4-1 به این تیم واگذار کرد.

در این دیدار، اویس عزیزی، اسلام امیری، بنیامین نجم، مسیح سیغانی، میلاد انتظار، شریف محمد، اباسین علی‌خیل، بلال آرزو، فرشاد نور، مصطفی زازی و زبیر امیری در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال افغانستان در حالی این شکست را پذیرفت که چندی قبل ایتوفیستر، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از آمادگی‌های لازم برای پیروزی در این دیدار‌ها خبر داده بود.

تیم ملی فوتبال افغانستان شب گذشته در مقابل اردن نتوانست به پیروزی برسد

واکنش ها در شبکه های اجتماعی

بسیاری از شهروندان افغانستان شب گذشته پای تلویزیون‌ها نشستند تا مسابقه تیم ملی فوتبال کشورشان را تماشا کنند. با این حال، بعد از شکست سنگین در مقابل تیم اردن، انتقادهای زیادی از تیم ملی فوتبال و انتخاب مربی این تیم در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت.

شماری از کاربران شبکه ی اجتماعی در این مورد واکنش نشان داده و گفته اند که علت شکست تیم ملی فوتبال افغانستان و آشفتگی ورزش کشور را می‌توان در زندگی پرتجمل مسوولان ورزش جستجو کرد.

به باور این کاربران، مسوولان ورزشی در افغانستان تنها به فکر زندگی تجملی خودشان هستند و هیچ انگیزه‌یی برای پیشرفت ورزش ندارند.

سرمربی 79 ساله

بخشی از انتقادهای علاقه‌مندان تیم ملی فوتبال افغانستان در رابطه با انتخاب مربی 79 ساله برای هدایت این تیم است.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال افغانستان در این اواخر نتوانسته است در مسابقات فوتبال خوب بدرخشد، شماری از شهروندان بر این باورند که آقای ایتوفیستر، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان به دلیل کهولت سنی، توانایی مربی‌گری تیم ملی فوتبال افغانستان را ندارد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که به جای تجربه شکست‌های سنگین بعدی، بهتر است که از هم اکنون به دنبال راه چاره باشند. به گفته این منتقدان، کنار رفتن مربی کهن‌سال تیم ملی فوتبال، می تواند یکی از این گزینه ها باشد.

otto-pfister
ایتوفیستر، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *