جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت داخله افغانستان؛ افزایش تدابیر امنیتی در روزهای عید و تمرکز بر امنیت کابل بانک

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

با افزایش حمله های انتحاری در پایتخت و هم‌زمان با فرارسیدن عید قربان، وزارت امور داخله‌ی افغانستان اعلام کرده که تدابیر امنیتی برای تامین امنیت جان شهروندان به ویژه تامین امنیت مساجد در روزهای عید افزایش یافته است.

نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تدابیر شدید امنیتی در سراسر این کشور به خصوص برای تامین امنیت مساجد از سوی نیروهای امنیتی روی دست گرفته شده است.

https://twitter.com/1TVNewsAF/status/903135268340944896

آقای دانش در این مورد گفت که “هنوز تهدید جدی به طور مشخص متوجه هیچ مسجدی نیست و نیروهای امنیتی تمام مساجد به ویژه  ۴۰۰ مدرسه ، تکیه‌خانه‌ها و مساجد جامع اهل تشیع را تحت پوشش قرار داده‌اند.”

تامین امنیت مساجد پس از آن مورد توجه وزارت امور داخله قرار گرفته است که حملات تروریستی بر این اماکن در ماه های اخیر افزایش یافته است. حمله بر مسجد امام زمان در قلعه‌ی نجارها در شهر کابل تازه‌ترین موردی است که در کابل اتفاق افتاده است.

توجه به امنیت کابل بانک

از سوی هم، سخن‌گوی وزارت داخله گفت که در مورد تامین امنیت کابل بانک بحث ها ادامه دارد و قرار است این وزارت محافظان کابل بانک را افزایش بدهد.

آقای دانش تاکید کرد که باید در تدابیر امنیتی نمایندگی های کابل بانک تجدید نظر شود.

https://twitter.com/1TVNewsAF/status/903135000379482112

کابل بانک، بانکی است که معاش کارمندان دولت و سربازان ارتش را پرداخت می‌کند و به همین دلیل بارها مورد حمله شورشیان قرار گرفته است. در تازه ترین مورد سه شنبه هفته‌ی جاری، نمایندگی این بانک در حوزه نهم شهر کابل مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه‌ی آن 5 تن کشته و 8 تن دیگر زخم برداشتند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان