جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

هشدار روزنامه نگار آمریکای لاتین در مورد احتمال کنار نرفتن ترامپ از قدرت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

روزنامه ایندپندنت انگلیسی در گزارشی گفته است که کارشناسان آمریکایی در مورد این‌که احتمال دارد، دونالد ترامپ پس از اتمام دوران ریاست جمهوری کاخ سفید را ترک نکند، هشدار داده‌اند.

تیم راجرز، روزنامه نگار آمریکایی گفته که رییس جمهور ایالت متحده “علاقه ای به حفظ تقدس ریاست جمهوری ندارد.” کارشناسان رهبران آمریکای لاتین نیز هشدار داده‌اند که ممکن است دونالد ترامپ پس از ختم دوران ریاست جمهوری، حاضر به ترک قدرت نشود.

 تیم راجرز گفته که رهبران آمریکای لاتین نیز احترام به “تقدس ریاست جمهوری” نداشت و برای آنها ماندن در قدرت برای مدت طولانی بسیار عام بود. به همین دلیل او مشابهت‌هایی بین ترامپ و دانیال اورتگا، رییس جمهور دیکتاتور سابق نیکاراگوئه می‌بیند.

راجرز توضیح داده که ترامپ به عنوان یک رهبر قبیله‌یی بجای این که آمریکا را متحد سازد، در حال تقسیم نمودن این کشور است که بدون شک، این یک لحظه‌ی بسیار خطرناک برای آمریکا است. در حالی که ترامپ هیچ علاقه‌ای به حفظ حرمت ریاست جمهوری یا سنت‌های دموکراسی ایالات متحده نداشته است، حتا ممکن است با آنها آشنا هم نباشد. این روزنامه نگار مطرح آمریکای لاتین در این مورد گفته “ترامپ فقط به خودش علاقه‌مند است. او مایل است بخاطر حفاظت از خود، همه چیز را فدا کند، این گونه است که دیکتاتوری نیز متولد می‌شود.”

trump2
تیم راجرز، روزنامه نگار آمریکایی توضیح داده که ترامپ به عنوان یک رهبر قبیله‌یی بجای این که آمریکا را متحد سازد، در حال تقسیم نمودن این کشور است

اندکی پس از آن که دانیل اورتگا در سال 2006 رییس جمهور نیکاراگوئه شد، سرجیو رامیرز، یک نویسنده و صاحب نظر گفته بود هر کسی که فکر می‌کند اورتگا بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری، دفترش را ترک می‌کند، ساده لوح و بی تجربه است.

تیم راجرز اما در این مورد گفته که “من ساده لوح بودم. من آمدن او را نمی‌دیدم، حتا در این مورد که در جستجوی چه باشم و چه انجام بدهم، اخطار دریافت کردم.”

او هم‌چنان گفته با این که فکر می‌کند ترامپ هم مشابه به اورتگا سعی خواهد کرد تا با اتمام دوران ریاست جمهوری از قدرت کنار نرود، اما نیکاراگوا به او فهمانده است که بهتر است در مواجهه با افراد اقتدارگرا، با احتیاط کنار بیاید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان