جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

پس از پیوستن نیمار؛ نور‌پردازی برج ایفل به رنگ پیراهن تیم پاری سن ژرمن

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از جدایی نیمار از تیم بارسلونا و پیوستن به تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن، مسوولان این شهر، نورپردازی برج ایفل در پاریس را به رنگ پیراهن تیم پاری‌سن ژرمن تغییر دادند. گزارش شده که نام نیمار نیز روی یکی از ورودی های این برج حک شده بود.

برج ایفل پس از این تغییر رنگ، نمای بسیار زیبایی به خود گرفت و توجه مردم پاریس را به خود جلب کرد.

نیمار و پاریسن ژرمن

پس از آن‌که نیمار از باشگاه بارسلونا خداحافظی کرد، پاری سن ژرمن او را به خدمت گرفت.

iefl-tower1
تیم فرانسوی پاری سن ژرمن با پرداخت 222 میلیون یورو به بارسلونا، نیمار را به خدمت گرفت

پیش از آن، نیمار گفته بود که از شرایطش در تیم بارسلونا و بودن زیر سایه مسی راضی نیست. او فکر می‌کرد که اگر در سایه مسی باشد هرگز به توپ طلا دست نخواهد یافت، به همین دلیل، او به تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیوست.

گران‌ترین بازیکن

پاری سن ژرمن با به خدمت گرفتن نیمار و پرداخت هزینه 222 میلیون یورویی به منظور فسخ قرار داد او به بارسلونا، نیمار را به گران‌ترین بازیکن دنیای فوتبال بدل کرده است. این در حالی است که دو روز پیش رسانه‌ها از چک 222 میلیون یورویی او رسمن رونمایی کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان