جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

بازگشایی شاهراه کابل–قندهار؛ کشته شدن بیش از 50 شورشی طالبان در میدان وردک

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله افغانستان از بازگشایی شاهراه کابل – قندهار خبر داده است که از روز گذشته به دلیل درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان به روی رفت و آمد بسته شده بود.

گروه طالبان در اولین ساعات صبح روز گذشته در مسیر شاهراه کابلقندهار با حمله بر چندین پاسگاه نظامیان افغان در شهرستان سید آباد در ولایت میدان وردک، با نظامیان این کشور درگیر شدند.

وزارت داخله افغانستان اعلام کرده است که در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و جنگ‌جویان طالبان در این منطقه، 55 جنگ‌جوی طالبان کشته شده و 30 تن دیگر مجروح شده‌اند. به گفته مقامات وزارت داخله در این نبرد یک روزه، 1 غیرنظامی کشته شده و 6 پولیس نیز زخمی برداشتند.

نیروهای امنیتی توانسته‌اند دو مهاجم طالبان را با یک موتر پر از مواد انفجاری بازداشت کنند.

forces
در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و جنگ‌جویان طالبان در شهرستان سیدآباد میدان وردک، 55 جنگ‌جوی طالب کشته و 30 تن دیگر مجروح شده‌اند

روز گذشته پس از آغاز درگیری میان نیروهای امنیتی و طالبان، رفت و آمد مسافران در این شاهراه ممنوع شد.

پلیس میدان وردک اعلام کرده است که نیروهای امنیتی به منظور جلوگیری از تلفات غیرنظامیان و گروگان‌گیری آنان توسط طالبان، این شاهراه را مسدود ساختند.

شاهراه کابل – قندهار یکی از مسیرهای مهم مواصلاتی افغانستان است که حدود نه ولایت جنوب و غرب این کشور را به کابل وصل می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان