جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

شناگران افغان در بوداپست؛ افغانستان در مسابقات قهرمانی شنای جهان دو نماینده دارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نمایندگان شنای افغانستان برای اولین بار در مسابقات جهانی شنا امروز عازم بوداپست می‌شوند.

حامد رحیمی و ابراهیم رجبی دو نماینده ی افغانستان در مسابقات جهانی شنا، پس از 9 ماه تمرین‌های مداوم امروز عازم مجارستان می‌شوند.

در این مسابقات که قرار است به تاریخ 23 ماه جاری میلادی برگزار شود  2500 شناگر از 180 کشور جهان برای حضور در المپیک 2020 پکن رقابت می‌کنند.

https://twitter.com/AFGswimming/status/885387962237767680

حامد رحیمی هفته‌ی پیش به خبرنامه گفته بود که او و ابراهیم رجبی با شرکت در مسابقات قهرمانی شنا تلاش دارند تا برای افغانستان افتخار تازه ورزشی کسب کنند.

اکنون که 13 سال از ایجاد تیم ملی شنای افغانستان می گذرد، این تیم تا کنون سه مسابقه خارجی داشته است. با این حال، شناگران افغانستان هنوز از کمبود امکانات در این فدراسیون شاکی اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان