جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

ازدواج قرن؛ 11 حاشیه ای که شاید در باره مراسم عروسی لیونل مسی نمی‌دانید

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

خبرسازترین موضوع ورزشی به ویژه در حوزه فوتبال در طول چهل ساعت گذشته در جهان ازدواج فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا بود. این مراسم عروسی حاشیه‌های جالبی داشته است که به آن پرداخته شده.

ازدواج قرن

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتنی بارسلونا شب گذشته ازدواج کرد. این ازدواج به حدی خبرساز بود که برخی از رسانه ها آن را ازدواج قرن نامیدند.

در پنج سالگی

مسی زمانی که پنج ساله بود با خانمش آشنا شد. پس او عشق کودکی داشته است. خانم او آنتونلا روکوزو متولد 26 فبروری 1988 شهر روزاریو می باشد. او اکنون 29 سال سن دارد.

در 30 سالگی

لیونل مسی پس از گذشت یک هفته، از دومین شادی زندگی اش تجلیل کرد. یک هفته پیش او سی سالگی خود را جشن گرفته بود.

لیونل مسی یک هفته پیش 30سالگی خود را نیز جشن گرفته بود

امنیت فوق سنگین

مراسم عروسی مسی در هوتل کاسینو در شهر روساریو آرژانتین در حالی تجلیل شد که همانند خود این ستاره فوق سنگین، تامین امنیت او نیز فوق سنگین بود. یک تیم دوصد نفری امنیتی به فرماندهی یک مقام سابق ارتش، امنیت این مراسم را تامین می کردند. نیروهای امنیتی موظف بودند تا علاوه بر تامین امنیت این مراسم از مهمانانی دعوت نشده که برای اخلال این مراسم خواهند آمد جلوگیری کنند.

انتخاب عجیب

مراسم عروسی مسی در هوتلی برگزار شد که در نزدیکی مرکز فعالیت یک باند بزرگ جنایت کار به نام ” لوس مونوس” قرار دارد.

این باند در 17 این ماه در فاصله 200 متری هوتل چهار زن را زخمی ساخت و پیترانو کانتیرو خواهر لوس مونوس رییس باند تبهکار اریل کانتیرو که اکنون در زندان به سر می‌برد را نیز کشت.

messi2
هوتلی که در آن مراسم عروسی این ستاره قوتبال آرژانتینی برگزار شد در نزدیکی مرکز فعالیت یک باند بزرگ جنایت‌کار قرار دارد

آغاز مشترک

لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو از سال 2008 به این سو باهم زندگی می کنند. همسر مسی 29 ساله است و در بخش مطالعه و تغذیه تحصیل کرده است.

دو فرزند

مسی و روکوزو که تازه باهم ازدواج کرده اند، در طول سالیان گذشته زندگی مشترک شان از سال 2008 به این سو دو پسر به نام های تیاگو و ماتئو دارند. تیاگو 4 ساله است و مانئو 2 سال دارد.

حاشیه‌های متفاوت

مسی در مراسم ازدواج خود شب گذشته 260 مهمان و 150 خبرنگار را دعوت کرده بود.

مهمان‌های ویژه

تمام 21 بازیکن باشگاه بارسلونا به ویژه سوارز، نیمار و راکتیج در میان دعوت شدگان قرار داشتند. نقطه عطف توجه این جاست که مسی هیچ یک از مربیانی که قبلن با او کار کرده بودند را در مراسم عروسی اش دعوت نکرده بود؛ حتا مارادونا، کایپتان سابق تیم ملی آرژانتین نیز در این مراسم دیده نمی‌شد.

messi3
مسی همه‌ی بازی‌کنان باشگاه بارسلونا به ویژه سوارز، نیمار و راکتیج را در این مراسم دعوت کرده بود

غایب بزرگ

شاید غایب بزرگ این مراسم رقیب سرسخت مسی از تیم رئال مادرید بود. کریستیانو رونالدو در این مراسم دعوت نشده بود.

اهدای هدایا

لیونل مسی تمام هدایای که از مهمانان خود دریافت کرده بود را به بنیاد لیونل مسی پرداخت تا در بخش بهداشت و آموزش کودکان استفاده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان