در سراسر افغانستان؛ 20 تروریست کشته شده اند

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن 20 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبرداده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که در نتیجه راه اندازی عملیات نیروهای امنیتی افغان در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، خوست، غزنی، لوگر، قندهار، ارزگان، بادغیس، هرات، فراه، قندوز، سمنگان و هلمند 12 تروریست کشته و 8 تن دیگر زخمی شده اند.

شورشیان داعش در ولایت ننگرهار هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان اچین این ولایت 3 شورشی این گروه کشته شده اند.

هم‌چنان نیروهای امنیتی افغانستان جنگجویان طالبان را در شهرستان قره باغ ولایت غزنی هدف قرار داده که در نتیجه 3 جنگجوی این گروه کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان از کشته شدن 1 شورشی طالب و زخمی شدن 4 تن دیگر در شهرستان بکواه ولایت فراه خبر داده است.

forces1
نیروهای امنیتی افغانستان 20 تروریست را در ولایت های مختلف این کشور از بین برده اند

لوگر

در عین حال، وزارت داخله افغانستان نیز از کشته و زخمی شدن 7 شورشی طالب در ولایت لوگر خبر داده است.

در اعلامیه که وزارت داخله افغانستان منتشر کرده آمده است که نیروهای امنیتی این کشور عملیاتی ویژه‌ی را در روستای پورک کمال خیل ولایت لوگر راه اندازی کرده بود که در نتیجه این عملیات 5 جنگجوی طالب کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

براساس این اعلامیه، در این عملیات چهار حلقه ماین کشف و خنثی گردیده و مقداری جنگ افزار بدست نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

در این عملیات به نظامیان و غیرنظامیان افغان آسیبی نرسیده است.

ننگرهار

هم‌زمان با این دفتر رسانه های فرماندهی پلیس ولایت ننگرهار اعلام کرده که دوحلقه ماین کارگذاشته شده را در شهرستان سره‌رود این ولایت کشف وخنثی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *