جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طراح حمله‌های تروریستی غرب کابل از میدان وردک بازداشت شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله افغانستان از بازداشت یک عضو کلیدی طالبان که در چندین حمله تروریستی در کابل دست داشته خبر داده است.

وزارت داخله افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرده که قاری محمدالله، مسوول حمله‌های تروریستی طالبان در عملیات نیروهای پلیس مبارزه با تروریزم فرمانده پلیس ولایت میدان وردک از دره مارشال این ولایت با مقداری مهمات بازداشت شده است.

براساس این اعلامیه، این عضوکلیدی طالبان صبح امروز همراه با ده فیر مرمی هاوان و مقداری مهمات زمانی بازداشت شد که قصد داشت یک حمله تروریستی را بر چوک ارغندی در غرب کابل طراحی کند.

بر اساس تحقیقاتی ابتدایی فرد بازداشت شده اعتراف نموده که در چندین حمله تروریستی در کابل دست داشته است.

این فرد بازداشت شده طراح حمله‌ی راکتی بر دروازه چوک ارغندی بوده که منجر به آتش گرفتن دو عراده موترباربری و زخمی شدن سه غیرنظامی شده بود.

taliban-in-afg
فرد بازداشت شده اعتراف نموده که در چندین حمله تروریستی در کابل دست داشته است

در یک خبرنامه دیگر، وزرات داخله افغانستان از بازداشت مولوی عبادالله ولسوال گروه طالبان برای شهرستان خوست فرنگ ولایت بغلان خبرداده و افزوده که او همراه با دوتن از افرادش توسط نیروهای پلیس بازداشت شده اند.

بر اساس اعلامیه وزارت داخله افغانستان مولوی عبادالله در درگیری‌های ولایت بغلان نقش مهم داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان