جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزیر دفاع آمریکا برای تدوین استراتژی مبارزه با طالبان وارد کابل شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

جیمز ماتیس وزیر دفاع ایالات متحده صبح امروز (دوشنبه 4م ماه ثور) وارد کابل شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که آقای ماتیس همزمان با آن وارد کابل شده که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در صدد تدوین استراتژی ایالات متحده برای مقابله با “شورشیان طالب که در حال ظهور مجدد” در افغانستان می باشند، است.

رویترز نوشته که با ورود آقای وزیر به افغانستان انتظار می‌رود که او با مقامات افغان و سربازان آمریکایی در این کشور نیز دیدار داشته باشد.

https://twitter.com/ReutersWorld/status/856419633846513665

خبر ورود وزیر دفاع آمریکا در حالی منتشر می‌شود که دقایقی قبل همتای او عبدالله حبیبی و قدم‌شاه شهیم رییس ستاد مشترک ارتش افغانستان به خاطر حمله خونبار بر سپاه شاهین، از وظایف شان استعفا دادند.

این اولین سفر آقای ماتیس در نقش وزیر دفاع دولت ترامپ به افغانستان است. پیش از آن مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا برای بررسی اوضاع افغانستان و گفتگو با مقامات ارشد این کشور از کابل بازدید کرده است.

https://twitter.com/khabarnamaaf/status/854572022130769921

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان