جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تولد دراماتیک؛ زنی در فاصله‌ای 42هزار فت از زمین فرزندش را بدنیا آورد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنیاآوردن نوزاد حتی در بهترین زمان ممکن هم کاری بسیار سخت و دشواری است. حالا تصور کنید که در هواپیما و بدون هیچ دکتر و متخصصی در این حوزه و بدتر از آن نبود فضای مناسب و تجهیزات برای ولادت، دیگر قصه می‌شود واویلا.

با وجود تمام این‌ها اما خدمه‌های خطوط هوایی «ترکیش ایرلاینز» از تولد یک نوزاد دختر در ارتفاع 42هزار فتی – یعنی چیزی نزدیک به 13 کیلومتری از سطح بحر – داخل هواپیما خبر داده اند.

گاهی اوقات هیچ چیزی بدتر از بودن یک کودک در هواپیما نیست، به خصوص زمانی که پرواز طولانی است و کودک ترش‌رو. زیرا سرگرم‌کردن کودکان روی زمین چندان کار آسانی نیست، چه برسد به وقت سفرهای هواپیمایی که بچه‌ها در فضای محدود و همراه با بیگانه‌ها، باید مدت‌زمان مشخصی را بگذرانند. حالا تصور کنید که کسی بخواهد آن‌جا بزاید.

baby1

این هواپیمای مسافربری که از نوع بوینگ 737-900 می‌باشد، از «کوناکری» پایتخت کشور گینیا به «استانبول» ترکیه در حرکت بوده و در همان آن خانم بارداری به صورت غیر قابل پیش‌بینی زمان ولادت‌اش فرا رسیده و فرزند دختر خود را در ارتفاع 42هزار فت از سطح بحر و به کمک خدمه‌های این ناوگان هواپیمایی به‌دنیا آورده است؛ کسانی که به گفته‌ی خودشان حتی از نزدیک با چشم سر نیز ولادت را ندیده اند.

مادر و نوزاد محض فرود هواپیما به استانبول، به بیمارستان منتقل شده و طبق گزارش‌هایی، در حال حاضر هر دو در سلامت کامل به سر می‌برند.

مسئولان این شرکت هواپیمایی با اشتراک‌گذاری تصاویر این نوزاد در توییتر تولد او در کابین هواپیما را تبریک گفتند.

شاید این خیالی نیست که ناوگان هواپیمایی ترکی «ترکیش ایرلاینز» شش سال متوالی است که در ردیف بهترین خطوط هواپیمایی جهان می‌آید. حالا بر خدمات بی‌عیب و نقص این ناوگان هواپیمایی، زایمان‌خانه و نرس‌های نسایی و ولادی نیز افزون شده است.

baby2

با تمام این‌ها اما سوال‌های حل ناشده‌ای هنوز در ذهن خیلی‌ها برق می‌زند!

یک . نافع زمانی که باردار بود چرا تصمیم گرفت که برای این پرواز طولانی‌مدت وارد هواپیما شود؟

دو . در شناسنامه‌ی این دختر تازه به‌دنیا آمده، مکان تولد او را چه می‌نویسند؟

و سوال سوم اندکی خیره؛ نام این دختر را چه می‌گذارند؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان