جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

دوقلوهای سالم؛ 5 نکته در باره زنی که در ۶۵ سالگی در اسپانیا دو کودک را به دنیا آورد

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

برای بسیاری ها حامله شدن یک زن در سنین بالا غیرممکن دانسته می شود. اما این غیرممکن در مواردی شکسته شده و تبدیل به ممکن شده است. اخیرا خبر حاملگی زنی 65 ساله در اسپانیا بسیاری ها را متحیر کرده است. این زن کودکان دوقولو را به دنیا آورده است.

دومین مادر پیر

به گزارش سی بی اس نیوز در یک مورد استثنایی زنی در بیمارستان “رکولتاس”،  منطقه “بورگس” اسپانیا در سن64 سالگی دو نوزاد دوقلو به دنیا آورد. این دو نوازد که یکی پسر و دیگری دختر هستند در سلامتی کامل بسر می برند. این در حالیست که این زن در جریان 6 سال برای دومین بار باردار می شود. او قبلا در سن 58 سالگی در 2011 میلادی نخستین دخترش را به دنیا آورده بود.

Birth1
این زن اسپانیایی در جریان 6 سال برای دومین بار باردار می شود

مراقبت توسط 6 متخصص زایمان

در هنگام تولد این نوزادان یگ گروهی چند نفری از بیمارستان که شامل دو متخصص زنان، دو متخصص اطفال، دو قابله و تعداد انگشت شماری از پرستاران بود، حضور داشتند.

انتقاد از آینده فرزندانش

او پیش از تولد دختر اولش با انتقادهای زیادی مواجه بود از جمله این که در سن 90 سالگی، دخترش تنها 30 سال خواهد داشت. او در این مورد گفته که “دوست داشتم دوباره مادر شدن را تجربه نمایم اما بیشتر پزشکان آن را غیر ممکن می دانستند.”

او در ادامه افزوده “چند سال پیش یک زن پزشک را ملاقات کردم که پذیرفت کمکم کند. پیش از تولد دختر اولم آنها به من گفته بودند که چانس بچه دار شدنم تنها شش درصد است. با این حال دوست داشتم یکبار دیگر چانسم را امتحان کنم. به گفته این زن مسن؛ حاملگی در این سن دوباره احساس جوانی و قوی بودن را برایم هدیه می دهد.”

Birth
این زن هم چنان دختر اول اش را در سن 58 سالگی به دنیا آورده است

مراقبت مقامات محلی

به گزارش روزنامه اسپانیایی diario دختر نخست این زن به خاطر این که به مکتب حاضر نمی شد و شاید هم توجه به آن نداشت از سال 2014 بدینسو در مراقب مقامات محلی به سر می برد.

پیرترین مادر جهان

با همه این ها اما، در حال حاضر “دالجیندر کاور” اهل هندوستان به عنوان پیرترین مادر جهان شناخته می شود. او که قبلا تحت لقاح ازمایشگاهی قرار گرفته بود در ماه اپریل 2015 در سن 70 سالگی فرزندش را به دنیا آورد. به دنبال او این زن پیرترین مادر جهان شناخته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان