هالک پاکستان؛ جوانی که روزانه 10هزار کالوری غذا می‌خورد

قوی‌ترین مرد پاکستان، جوانی است که به همین تازگی‌ها 25 سالگی اش را جشن گرفته.

نام این جوان خضر حیات خان است. او را «ارباب» نیز صدایش می‌کنند و حدود 1000 پوند وزن دارد. قد این جوان 6 فت و 4 انچ می‌باشد. او از توابع ایالت خیبر پشتون‌خواه پاکستان است و مدعی است که در مسابقات قهرمانی جاپان 10هزار پوند وزن را برداشته است که خارق‌العاده است.

در ویدیویی که از هالک پاکستان، نخست در رسانه‌های اجتماعی نشر شد و سپس توجه رسانه‌های بزرگ جهان چون «نیویارک‌پوست» و «دیلی میل» را جلب کرد، دیده می‌شود که خضر در حال زورآزمایی با تراکتور است و در نهایت موفق نیز می‌شود. در این ویدیو؛ خضر، تراکتور را توسط یک تناب به سمت خود می‌کشد و راننده، آن‌را به جهت مخالف (عقب) می‌راند.

https://www.youtube.com/watch?v=FQGNpIkdX-w

گفته می‌‎شود هالک پاکستانی را تا کنون هیچ قهرمان رزمی‌کار و یا کشتی‌گیر این کشور نتوانسته شکست بدهد. او هم‌چنان در رسانه‌های پاکستانی اعلام کرده که اگر کسی فکر می‌کند توان زورآزمایی با او را دارد، می‌تواند شانس‌اش را امتحان کند.

برنامه‌ی غذایی

شاید استفاده از واژه‌ی «برنامه» برای مصرف مقدار غذای روزانه برای خضر درست نباشد، زیرا او به صورت آماتور غذا مصرف می‌کند و مربی خاصی برای انجام این کار خود نداشته است.

اما این جوان به صورت معمول، روزانه بیش از 10هزار کالوری غذا مصرف می‌کند که شامل 36 تخم مرغ تنها برای صبحانه، 7 پوند گوشت خالص و بیش از 5 لیتر شیر می‌شود.

ارباب خضر به صورت معمول، روزانه بیش از 10هزار کالوری غذا مصرف می‌کند / عکس: دنی‌پوست

آرزوها

خضر مدعی است که او نه تنها پرقوت‌ترین مرد پاکستان، بل‌که از تمام جهان نیز است.

اخیراً رسانه‌ها مدعی شده است که پای ارباب حضر به زودی به استیج کشتی کج (ریسلینگ) کشانیده خواهد شد. پیش از این خود هالک پاکستان نیز گفته است که می‌خواهد به قهرمان وزنه‌برداری یا کشتی کج، تبدیل شود.

اربابی که مدعی است در مسابقات قهرمانی جاپان 10هزار پوند وزن را برداشته است، اکنون در حال آماده‌سازی برای ورود به مبارزات کشتی سرگرمی جهان (WWE) است. او می‌گوید “برای دنبال‌کردن اهدافم من در نزد مشاوران تغذیه مراجعه کرده‌ام و می‌خواهم روزی به شهرت جهانی برسم.”

به زودی ممکن شاهد حضور این جوان در حلقه‌ی کشتی کج خواهیم بود / عکس: دنی‌پوست

نوجوانی و اضافه‌وزنی

خضر در ارتباط به چگونگی تنومند شدنش می‌گوید “تنها دلیلی که من این‎قدر قوی هستم، شکرگزاری از پروردگارم است”. ارباب در ادامه می‌افزاید “من هیچ شرایط پزشکی نامطلوبی ندارم، با این وزنی که دارم، احساس راحتی می‌کنم و برای این‌که قوی‌ترین مرد جهان لقب بگیرم، باید آن‌را حفظ کنم.”

ارباب خضر زمانی که یک نوجوان اضافه‌وزن بوده، برای از بین‌بردن وزن اضافه‌ی بدنش، شروع به ورزش «وزنه‌برداری» کرده است. او خود می‌گوید ” زمانی که نوجوان بودم، برای کم کردن وزن خود شروع به این ورزش «وزنه‌برداری» کردم اما بعدها خواسته‌ام تغییر کرد و گفتم که اگر بخواهم در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان راه بیابم، باید این وزن را حفظ و تقویت کنم.”

ارباب در نوجوانی اضافه‌زون داشته است و برای همین به ورزش روی آورده است / عکس: رسانه‌های اجتماعی
ارباب در نوجوانی اضافه‌زون داشته است و برای همین به ورزش روی آورده است / عکس: رسانه‌های اجتماعی

نقش رسانه‌های اجتماعی

عصر کنونی به «عصر ارتباطات» شهرت یافته و رسانه‌ها عامل اصلی ارتباطات جمعی گفته شده است. اما با ظهور رسانه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی سریع توسط این رسانه‌ها، جهان تبدیل به یک قلعه‌ی کوچک خانوادگی شده که با انفجار کوچکی، تمام ساکنان این قلعه با خبر می‌شود که در کجا چه اتفاقی افتاده، تا به داد آنان برسد.

از بهار عربی که منجر به انقلاب بزرگ در مصر، تونس، لیبیا و … شد، از مساله‌ی اوکراین، از داستان تظاهرات ملیونی که به‌خاطر کشته‌شدن یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پولیس در آن کشور، راه‌اندازی شد، از جغرافیای جنگ‌زده‌ی افغانستان و راه‌افتادن انقلاب تبسم و جنبش‌های مدنی دیگر، و نقش کلی رسانه‌های اجتماعی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و . . . که بگذریم، ارباب خضر حیات خان نیز شهرت و راه‌یابی به بازی‌های کشتی سرگرمی جهان (کشتی کج) را مدیون همین رسانه‌ها است.

ارباب را همان ویدیویی زورآزمایی او با تراکتور، به شهرت جهانی رساند و شاید روزی او به لقب قوی‌ترین مرد جهان که آرزویش بود، دست یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *