جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آشتی زوج جاپانی پس از 20 سال صحبت نکردن + (ویدیو)

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

قهر نشانه‌ی اعلام مخالفت است. حتماً برای شما هم به عنوان یک انسان اتفاق افتاده است، اگر چیزی دل‌خواه‌تان نبوده باشد قهر کرده اید. این پدیده در کودکان بیش‌تر و کوتامدت است و در بزرگ‌سالان کم‌تر و طولانی مدت. اما به صورت عموم قهر طولانی مدت که منطقی نباشد را بچه‌گانه می‌نامند.

اکنون سرخط رسانه‌های جهان را خبری از یک زوج جاپانی تسخیر کرده است. زن و شوهری که بیش از 20 سال با هم قهر بودند و بدون این‌که از هم طلاق بگیرند با یک‌دیگر صحبت نمی‌کردند، بلاخره با هم آشتی کردند.

عکسی از جریان صحبت این زوج پس از 20 سال

اتوو کاتایما، مردی است که بنیاد این مقاطعه را گذاشته بود. اتووی جاپانی که با اخلاق بچه‌گانه تصمیم گرفته بود که با زنش قهر کند و حتی با او حرف نزند و 20 سال بر این تصمیم خود برقرار بوده است.

این مرد که ۲۰ سال قبل به دلیل ناراحت‌شدن از دست همسرش با او قهر کرده بود و حتی یک کلمه با همسرش صحبت نمی‌کرد.

اتوو اکنون بعد از سپری‌شدن این مدت‌زمان طولانی (20 سال) با همسرش سخن گفت.

این مرد 20 سال قبل از همسرش قهر کرده و حتی یک کلمه نیز با او صحبت نکرده است

نکته‌ی شگفت‌آور حکایت این دوران فراق خود خواسته این است که در طول این مدت‌زمان طولانی این زوج، در کنار فرزندانشان زندگی می‌کردند و این مرد فقط با اشاره‌ی سر سعی در برقراری ارتباط با اعضای خانواده می‌کرده است.

در بالا اشاره کردم؛ قهر یک امر طبیعی است اما در صورتی که منطقی باشد در غیر آن بچه‌گانه عنوان می‌شود. حالا دلیل اصلی ناراحتی «اتوو» از دست همسرش «یومی» حسودی بیش از حد او به فرزندشان بوده که موجب دل‌گیرشدن این مرد از همسرش شده بود.

این زوج صاحب چهار فرزند نیز می‌باشد

سکوت میان زن و شوهر جاپانی سرانجام با اصرار و پیگیری «یوشیکی» جوان‌ترین فرزند این زوج، شکسته شد. سرانجام این سکوت در یک جلسه بین پدر و مادر خانواده که در یک پارک برگزار شد شکسته شد. گفته می‌شود این پارک همان پارک آشنایی این زوج بوده است.

گفته می‌شود نخستین جملات این زن و شوهر «اتوو» و «یومی» در رابطه با سختی‌هایی که هر دوی آن‌ها در بزرگ‌کردن فرزندان‌شان متقبل شده و نقش هرکدام در زندگی بود.

https://www.youtube.com/watch?v=lvnIHpdXndo

صحنه‌ی صحبت کردن آنان اشک فرزندان و بسیاری دیگر از کسانی که این ویدیو را تماشا کره اند را جاری ساخته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان