جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

سه‌قلوهای بیگانه؛ دیدار تصادفی دو هم‌شکل در هواپیما و سومی در رسانه‌های اجتماعی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تصور کنید؛ قصد سفر دارید و در هواپیمایی بلند می‌شوید، تا به مقصد بروید، همین که به چوکی می نشینید، احساس می‌کنید که یکی در کنار تان آیینه‌ای گذاشته تا خودتان را در آن ببینید ?

داستان این سه مرد این گونه است. نیتن اسنکهیپس در یکی از سفرهایش به مردی که فوق‌العاده شباهت با او دارد بر می‌خورد. نیتن برای تجلیل از این صحنه‌ی غیر مترقبه با هم‌شکل خود سلفی می‌گیرد و در صفحه‌ی تویترش می‌گذارند. آن سلفی و داستان جالب آنان، به یک‌باره در تویتر غوغا برپا کرد.

https://twitter.com/leebeattie/status/660005167337730048?ref_src=twsrc%5Etfw

مدت زیادی از این داستان نمی‌گذرد که در رفت و برگشت تویتری، یک فرد دیگر متوجه آن دو هم‌شکل خودش می‌شود. این یکی نیز از خودش سلفی می‌گیرد و به عنوان فرد سومی وارد این داستان می‌شود. این بار اما داستان جالب‌تر می‌گردد.

https://twitter.com/ndmckeown/status/660046122199719936?ref_src=twsrc%5Etfw

فرد سومی هم‌شکل‌تر آنان است ?

فرضیه انترنت، که جهان را به ده‌کده‌ی کوچک مبدل کرده است، را این اتفاقات ثابت می‌کند. به خصوص با آمدن رسانه‌های اجتماعی، این ده‌کده تبدیل به یک قلعه‌ی کوچک خانوادگی شده است. پیش از این نیز دو دختر از کشورهای مختلف هم‌دیگر شان را از طریق همین رسانه‌های اجتماعی، پیدا کرده بودند که فوق العاده با هم شبیه بودند.

دوقلوهای بیگانه از دو کشور متفاوت اروپایی
دوقلوهای بیگانه از دو کشور متفاوت اروپایی / عکس: رسانه‌های اجتماعی

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان