جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

جلوگیری از فاجعه؛ انهدام گروه 10 نفری تروریستی داعش در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان از خنثی شدن عملیات زنجیره ای گروه داعش در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر داده است.

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان با انتشار اعلامیه ای گفته است، یک گروه 10 نفری گروه داعش را به سردسته گی فردی به نام عبیدالله دستگیر کرده که قصد انجام حملاتی تروریستی در برخی مناطق شهر کابل را داشته است.

suspect
یک گروه ده نفری داعش در کابل بازداشت شده است

مسجدی درکارته سه و همچنین تلویزیون های طلوع، شمشاد و آریانا از اهداف این گروه داعش برای انجام حملات تروریستی خوانده شده است. ریاست امنیت ملی افغانستان همچنین گفته است که این افراد مسوولیت “جلب و جذب” افراد دیگر را برای پیوستن به این گروه داشته اند.

گفته شده است که این افراد، در سازماندهی حمله تروریستی شب عاشورا در زیارت کارته سخی و حمله انتحاری بر موترهای رجال برجسته نیز دست داشته اند.

isis
این گروه وظیفه داشته تا در مساجد پرنفوذ اهل تشیع حملات انتحاری را انجام دهند

ریاست امنیت ملی افغانستان افزوده است که این گروه وظیفه داشته تا، با شناسایی مساجد مشهور و پرنفوذ اهل تشیع و انجام حملات انتحاری و انفجاری، به منظور ایجاد نفاق میان مذاهب شیعه و سنی در کابل فعالیت کند.

در حمله انتحاری به زیارت سخی که در شب عاشورا انجام شد، 16 تن کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند. گروه داعش مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته بود.

isis-captured
گروه داعش مسوولیت حمله‌ی شب عاشورا بر زیارت سخی را نیز به عهده گرفته است

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان