جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مهمان آرامی باشید، اگر نه با گلوله بدرقه می‌شوید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ساول زنی است که به مهمانان خود، به‌خاطر بلند حرف‌زدن شان شلیک کرد.

اصل داستان از آن‌جا آغاز می‌شود که «آلانا انت ساول» زنی اهل ایالت فلوریدا، دوشنبه شب (22م ماه نومبر) میزبان یک مرد و زن که از دوستانش می‌‎باشد، در خانه‌ی خود بوده است. زمانی که آنان با صدای بلند صحبت می‌کنند و به گفته‌ی ساول، سر و صدا راه می‌اندازند میزبان خانه، از آن‌ها می‌خواهد که خانه‌اش را زود ترک کنند.

وقتی مهمانان به گفته‌ی او گوش نمی‌دهند، ساول پای آنان را به گلوله می‌بندد.

اکنون قربانیان آن حادثه در بیمارستان تحت مراقبت دکتران و پولیس است.

فرمانده‌ محلی پولیس این منطقه‌ ایالت فلوریدا، داستان را چنین تعریف می‌کند. کرستی جو مور (زن زخمی) حوالی ساعت یک نصف شب، با مردی به نام «کاوبوی» که فقط یک بار باهم ملاقات کرده بودند، به این خانه می‌آیند. آنان ادعا دارند که در حالت عادی نبودند و اندکی با صدای بلندتر باهم صحبت می‌‎کردند.

ساول

ساول هم به اصطلاح اعصابش خراب می‌شود. با گلوله، پاهای آن دو را نشانه می‌گیرد.

علاوه بر آنان، او نامزد خودش را نیز در جریان این تیراندازی زخمی کرده و گفته می‌شود که حدود هشت/نه مرمی را شلیک کرده است.

نامزد او اما می‌گوید که در میان آنان اصطلاحی وجود دارد که “اگر از کسی سه بار خواستید تا ملکیت شما را ترک کند و او نکرد به او شلیک کنید. اگر به خودش شلیک نتوانستید به پای مخاطب خود شلیک کنید.”

ساول اکنون در بازداشت پولیس است.

خلاصه‌ی داستان مهمان آرامی باشید. اگر نه، با گلوله استقبال خواهید شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان