جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

تشابه چهره؛ یوزارسیف، سلمان خان، لیونل مسی و بروسلی افغانستان

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

یوزارسیف افغانستان

محمدعلی حسنی که این روزها بنام یوزارسیف شناخته می‌شود، در غرب کابل، کارگاه خیاطی «قلب آسیا» را مدیریت می‌کند. در این کارگاه که بیشتر دریشی‌های مردانه تولید می‌شود نزدیک به 120 نفر کار می‌کنند.

محمدعلی حسنی زمانی یوزارسیف شد که مراجعه کنندگان داکتر اورتوپیدی در ساحه کوته‌ سنگی کابل او را یوزارسیف خطاب کردند. موهای بلند و چهره شبیه با بازی‌گر نقش اصلی در سریال یوسف پیامبر، از محمدعلی حسنی یوزارسیف ساخته است.

محمدعلی حسنی چهل سال دارد و حالا کسی او را به این نام نمی‌شناسد. حتا والدین، همسر و چهار فرزندش هم او را یوزارسیف صدا می‌کنند. اسم یوزارسیف بر زندگی محمدعلی حسنی تاثیرات زیادی بجا گذاشته است. او حالا نمی‌تواند کارهایی انجام دهد که یوزارسیف در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر انجام نمی‌داد.

yousuf-afg

بروسلی افغانستان

عباس علیزداه که اکنون با نام بروسلی افغانستان خطاب می‌شود، به شهرت جهانی رسیده و در فلم های رزمی نقش بروسلی را نیز بازی کرده است. او که منتظر اکران نخستین فلم خود با نقش بروسلی است، در آذربایجان فلم بازی کرده. آقای علی زاده می‌گوید همه چیز از یک عکس شروع شد؛ در سن ۱۹ سالگی در فیس بوک اش عکسی را گذاشت که با نظریات زیادی کاربران فیس بوکی روبرو شد و او را بروسلی خطاب کردند.

او با علاقه ی که به بروسلی در قلب اش ایجاد شد، شروع به تمرین ورزش های رزمی کرد و با تماشای فلم های بروسلی توانست، بسیاری از حرکات او را بیاموزد. این جوان افغان در مدت کوتاهی با تمرین های فشرده و آموزش تکنیک های هنرهای رزمی و شباهت نزدیک به بروسلی توانست عکس های شبیه بروسلی را تولید کند و در مدت کوتاهی توجه جهانیان را جلب نماید.

bruice

اکنون عباس علی زاده در کابل زندگی می کند و عنوان بروسلی افغانستان زندگی فقیر او را زیر و رو کرده است.

سلمان خان افغانستان

نجیم خان که در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمده، با شباهت زیادی به سوپر استار سیمنای هند سلمان خان، توانسته است به شهرت جدی دست یابد. او اکنون فلمی را که اولین بازی اش می باشد با سلمان خان انجام داده و نقش جوانی این سوپر استار هندی را بازی کرده است. این فلم در آینده نزدیک اکران می شود و وارد بازار می گردد.

نجیم خان که جدیدا وارد سینمای هند شده می گوید که سلمان خان هنرپیشۀ مورد نظر اش است و در فلم جدیدش “بجرنگی بهایی جان” نقش دوران جوانی او را بازی کرده است.

salman

لیونل مسی افغانستان

عبدالکریم سروری یک شهروند افغانستان است که شباهت زیادی با لیونل مسی با یکی ار معروفترین ستاره های فوتبال دنیا دارد. او در 26 ماه ژوئن سال 1987 در هرات در غرب اففانستان به دنیا آمد. دقیقا همان ماه و سالی که مسی متولد شده است اما در آن سر دینا و در آرژانتین.

عبدالکریم سروری را در بازار بی‌نظیر هرات به عنوان خیاطی خوش‌رو و خوش‌اخلاق می‌شناسند و هنگامی که می‌خندد شبیه لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال می‌شود.

عبدالکریم در کنار خیاطی یک معلم است. او در مدرسه «صلاح‌الدین سلجوقی» هرات برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تاریخ تدریس می‌کنند. عبدالکریم اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است. او می‌گوید رسانه‌های بسیاری از زمانی که شباهت چهره‌اش با مسی مشخص شده به استقبال اش آمده‌اند.

afghan-messi

لیونل مسی افغانستان می‌گوید تنها یک آرزو دارد و امیدوار است روزی بتواند از نزدیک فوق ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها را ببیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان