تجلیل سایبری؛ حضور پررنگ پیام های استقلال افغانستان در تویتر

استقلال افغانستان در شبکه های مجازی با گستردگی استقبال شده. در تویتر رهبران جهان نیز برای افغانستان پیام های تبریکی توتیری فرستاده اند.

جان کری وزیر خارجه امریکا از طریق حساب کاربری تویتر سفارت آمریکا به نمایندگی از رییس جمهور آن کشور استقلال افغانستان را تبریک گفته

امر سینها سفیر پیشین هند نیز به مردم افغانستان این روز را تبریک گفته است.

سفیر بریتانیا در کابل نیز با نوشتن پیام تبریکی به زبان فارسی و پشتو احساس اش را در تجلیل از این روز با مردم افغانستان شریک کرده

نمایندگی سیاسی سازمان ملل در افغانستان نوشته که در چنین روزی این نهاد برای آینده صلح، پیشرفت و ثبات این کشور فکر می‌کند.

در همین حال مقامات ارشد افغانستان به شمول رییس جمهور غنی نیز این روز را تبریک گفته و در ارتباط با تویت او، شماری از مقامات کشور های دیگر مانند محمد وحید رییس جمهور اسبق مالدیو و دیگران، این روز را به رییس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفته اند.

رییس اجراییه حکومت افغانستان در تبریکی این روز نوشته که

 دفتر مطبوعاتی مجلس سنای افغانستان نیز در تویتی ضمن تبریکی این روز به تمام مردم افغانستان، گفته است که راه شهیدان و مجاهدان واقعی این کشور ادامه خواهد داشت.

صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه افغانستان نیز در تویتی استقلال افغانستان را تبریک گفته و از فداکاری های کسانی که برای آزادی و استقلال این کشور جان داده اند، قدردانی کرده است.

حامد کرزی در تویتی استقلال افغانستان را نتیجه خون هزاران افغان خوانده و گفته که باید جوان راه آنان را ادامه دهند.

عطامحمد نور سرپرست ولایت بلخ نیز که این روز ها در کابل به سر می برد در پیام تویتری ضمن تبریک استقلال افغانستان گفته که یکی از جاده های ولایت بلخ را به نام سربازان افغان نام گذاری می کنند.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *