جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
82 بازدید

جوان میلیاردر هندی و راز از دست‌دادن بیش از 100 کیلو وزن

خواندن 2 دقیقه
2
(5)

در کمال ناباوری، آنانت امبانی همه را با کاهش شدید وزن خود، حیرت زده کرده است.

پدر بزرگ آنانت اگر زنده می بود به نوه اش افتخار می کرد، چرا که او توانسته است با تکیه بر باور پدربزرگش که هیچ چیز ناممکن نیست اگر مورد تمرکز قرار گیرد، این تغییر بزرگ را در خود به وجود آورد.

آنانت آمبانی 21 ساله با تمرین‌های فشرده و رژیم غذایی، کاهش کلانی در وزن خود به وجود آورده است.

جوان‌ترین پسر نیتا و موکش آمبانی بزرگ‌ترین میلیاردر هند با بیش از 20 میلیارد سرمایه، یک و نیم سال پیش – برای مبارزه با چاقی‌اش تعهد بزرگی با درنظرداشت مدت زمانی اندک، انجام داد. او توانست در کمتر از هیجده ماه، 108 کیلو وزن از دست دهد.

آنانت با خود تعهد کرده بود که در آستانه بیست و یکمین سالروز تولد خود، وزنش را به صورت طبیعی و مطمئن کاهش خواهد داد.

آنانت امبانی در هر روز بین پنج تا شش ساعت ورزش می‌کرد و رژیم می‌گرفت. رژیم ورزشی روزانه او شامل  پیاده روی 21 کیلومتری، ، آموزش کاربردی و تمرینات قلبی با شدت بالای بود. او همراه با چربی و پروتئین کافی و صفری قند، رژیم غذایی کم کربوهیدرات را انتخاب کرده بود.

این اراده محکم عضو دیگر از خانواده امبانی که در دنیای ثروت و تجارت هند شهره‌ی شهرند، نه تنها افتخار مادر این خانواده را برانگیخته بلگه، هنرمندان سرشناس هند نیز از این جوان تقدیر کرده اند.

سلمان خان هنرمند پرآوازه هند در تویتر خود نوشته است که بسیار خرسندم که آنانت را می بینم. کاهش 108 کیلوگرامی وزن در مدت هیجده ماه اراده بسیار قوی کار دارد.

Salman-Khan-on-Ambanianant

انوپما چوپرا یکی از نویسندگان مشهور هند در تویتی نوشته است که واقعا هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

Anupama-chopra-on-Ambanianant

چاقی آننت، از مصرف داروهای سنگین برای بیماری نفس تنگی اش آغاز شد. این جوان هندی، در زمان کودکی اش با بیماری نفس تنگی شدید دست و پنجه نرم می کرد و برای بهبود، نیازمند مصرف دواهای زیادی بود.

داکتران به او گفته بودند که از دست دادن وزنش از راه طبیعی کار مشکل خواهد بود.

اما نتیجه این داستان می تواند این باشد که با تلاش و تمرکز جدی، همه چیز امکان پذیر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان