جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

بیشتر از لایک در فیس‌بوک

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

از امروز به بعد در کنار کلید لایک شما می توانید در فیس‌بوک‌تان، احساسات خوشی و غم‌تان را با کلیدهای دیگری فیس‌بوکی به دوستان تان ابراز کنید.

فیس‌بوک برای همه کاربران خود در سراسر جهان کلیدهای بدیل لایک را که “واکنش ها” گفته می شود، عرضه می نماید. این کلیدها شما را قادر می‌سازد تا احساسات و عواطف تان را در باره استاتوس‌های فیس‌بوکی ابراز کنید.

این اقدام فیس‌بوک در پاسخ به درخواست های متعددی برای کلید دیسلایک که مرادف با نپسندیدن هست، انجام شده. بسیاری از کاربران این شرکت خواستار اضافه شدن کلید نپسندیدن یا دیسلایک شده بودند تا بتواننند زمانی که دیدگاهی را نمی‌پسندند استفاده کنند و یا در مواردی که کلید لایک معنا ندارد مثل استاتوسی در باره مرگ کسی در فیس بوک گذاشته می شود.

این درخواست‌ها بود که مارک زوکربیرگ رییس شرکت فیس‌بوک را به فکر ایجاد کلیدهای دیگر نظیر “لاو”، “واو”، “سد” یعنی غمگین، و “انگری” یعنی ناراحت، انداخت. این کلیدها از امروز در سراسر جهان برای کاربران فیس‌بوک در صفحه‌های‌شان اضافه می‌شود.

همزمان با آغاز جهانی این کلیدها برای ابراز احساسات و واکنش کاربران، فیس‌بوک گفته است که در کنار کلید لایک، این کلیدهای دیگر نیز موجود خواهد بود.

فیس بوک با نشر بلاگی نوشته است: “ما می‌دانیم که این یک تغییر بزرگ است، و می‌خواهیم در این باره محتاط باشیم. ما به مردم گوش می‌دادیم و می‌دانستیم که باید راه‌های زیادی آسان‌تر و سریع تر برای ابراز احساسات در باره چیزی که شما در صفحه‌ما می‌بینید وجود داشته باشد.”

همان گونه که فیس بوک گفته است، این اقدام جدید است. استقبال از تغییرات وارد شده در این صفحه اجتماعی، با واکنش‌های مثبت کاربران آن در اسپانیا و ایرلند جایی که به صورت آزمایشی قبل از آغاز رسمی کلیدهای جدید استفاده شده، به همراه بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان