جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

آزمون بینایی گربه متفاوت: تیزبین ها در 7 ثانیه گربه متفاوت را تشخیص دهید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون بینایی گربه متفاوت
خواندن 2 دقیقه
3.8
(47)

آزمون بینایی گربه متفاوت؛ فقط افرادی با بینایی عالی می توانند این تست را در طول 7 ثانیه حل کنند. چالش بسیار ساده است. تنها کاری که باید بکنید این است که در مدت زمان تعیین شده گربه متفاوت را تشخیص دهید.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست. بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آنها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. این تست ها، تقویت کننده عالی برای خلق و خو هستند.

آزمون بینایی گربه متفاوت

در تصویر زیر سه گربه مشابه به هم را می بینید که کنار هم قرار گرفته اند. با این حال، یکی از گربه ها با تفاوت بسیار کوچکی از بقیه پیشی ها متفاوت است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا در طول 7 ثانیه گربه متفاوت را شناسایی کنید. هدف از این تست، ارزیابی و محک زدن دقت بینایی و هوش شما است. آیا می توانید گربه متفاوت را تشخیص دهید؟

پیشی متفاوت را تشخیص دهید

پاسخ آزمون بینایی گربه متفاوت در پایین صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

آیا پیشی متفاوت را تشخیص دادید؟ کدام گربه از بقیه متفاوت است؟ به هر حال، اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. این نشانه دقت بینایی و هوش شما است.

اما اگر تا هنوز به دنبال گربه متفاوت هستید، برای دیدن جواب آزمون بینایی گربه متفاوت به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون گربه متفاوت

این تست نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی گربه متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان