جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
34 بازدید

آزمون شناسایی دزد: آیا می‌توانید دزد را بین این افراد تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی دزد
خواندن 3 دقیقه
4
(107)

خیلی ها مدعی هستند که می‌توانند دزد را در آزمون شناسایی دزد در چشم بر هم زدنی پیدا کنند اما خوب ما به گفته آن‌ها شک داریم، زیرا آنطور که آن ها فکر می‌کنند پیدا کردن دزد آنقدرها هم ساده نیست. بنابراین سعی کنید به جای بلوف زدن، چشمهایتان را به کار بیاندازید، از تیزبینی، تیزهوشی و جزئی نگریتان کار بگیرید.

آزمون شناسایی دزد یک معمای ذهنی سرگرم کننده برای سنجش ضریب هوشی شما است. در این نوع بازی های فکری، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و استدلال منطقی‌تان به آن پاسخ دهید. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید.

آزمون شناسایی دزد

آزمون شناسایی دزد

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که چه کسی واقعا دزد است. همان طور که نگاه می‌کنید، 5 گردشگر درون تصویر حضور دارند که از قضا یکی از آن ها دزد ماهری است. شما هم مامور شده‌اید تا این دزد را پیدا کنید. حالا شما بگویید، چرا باید هنگام گردش دزدی کنید؟ از سمت راست تصویر اولی پیراهن بنفش و شلوارک جین آبی به تن دارد. دیگری دختری با پیراهن سرخ آبی است که موهای قهوه ای روشن و یک کلاه آبی به سر دارد و ظاهرا در حال پیدا کردن مکانی در نقشه هستند.

نفر بعدی یک مرد با لباس مشکی، کلاه سفید و شلوار نوک مدادی است. بعدی مردی با تی شرت آبی، شلوارک سرخ آبی و کلاه بنفش است. کاش کلاه‌اش را میداد به آن مرد سیبیلو با موهای جو گندمی. ظاهرا این مرد یک عکاس است، دوربین او را می‌بینید؟ خوب اخرین نفر هم یک دختر است که زیاد نمی‌شود از لباس او سر در بیاوریم، جز همان شلوار جین مشکی و کیف کوچک بنفش.

.

.

.

خوب حالا با توضیحات بالا آیا می‌توانید دزد را پیدا کنید؟

.

آزمون شناسایی دزد

.

.

عجله کنید تا به جواب درست آزمون شناسایی دزد دست پیدا کنید.

.

.

.

آیا توانستید؟

پاسخ به آزمون شناسایی دزد

آیا موفق به یافتن دزد شدید؟ مطمئنا اگر تمام توضیحات بالا را خوانده باشید، بی هیچ برو برگردی دزد را شناسایی کرده اید. که در این صورت به شما تبریک می‌گوییم. فوق العاده هستید! اما اگر هنوز به دنبال  دزد می‌گردید بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناسایی دزد

بله! دزد همان دختر با پیراهن سرخ آبی است. اگر به دست سمت چپ او نگاه کنید دست او از پشت سر کیف مرد را گرفته است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 107

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان