فقط باهوش ها می توانند مشکل این تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنند!

توسطسهراب شهریار

دی ۱۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : دی ۱۴, ۱۴۰۲ ,
آزمون شناسایی اشتباه روز برفی

آزمون شناسایی اشتباه روز برفی: فقط باهوش ترین افراد می توانند اشتباه این تصویر برفی را تشخیص دهند. به مدت 7 ثانیه به تصویر نگاه کنید و بگویید چه چیزی درست نیست. اکنون شانس خود را امتحان کنید!

این نوع چالش قشر بینایی را تحریک می کند و نیمکره راست و چپ مغز را به فعالیت وا می دارد که در نتیجه منجر به تقویت خلاقیت و تفکر انتقادی می شود. انجام منظم چنین چالش هایی مانند آزمون شناسایی اشتباه روز برفی می تواند در جلوگیری از فراموشی در بزرگسالان بسیار مفید واقع شود.

آیا می خواهید آزمایش کنید که چقدر تیزهوش هستید؟ پس اشتباه این تصویر را در طول 7 ثانیه تشخیص دهید.

 

آزمون شناسایی اشتباه روز برفی

اشتباه را تشخیص دهید

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا صحنه سرد زمستانی را به تصویر می کشد که در آن پرستوها و دیده می شوند. یک اشتباه در تصویر وجود دارد و وظیفه شما این است که در طول 7 ثانیه مشکل تصویر را پیدا کنید. تصویر را با دقت مشاهده کنید و ببینید آیا می توانید اشتباه را در محدودیت زمانی پیدا کنید.

.

.

افراد تیزهوش مطمئنا مشکل را تشخیص داده اند!

.

.

عجله کن؛ زمان تقریبا تمام است. دوباره روی تصویر تمرکز کنید و ببینید چه چیزی اشتباه است.

اشتباه عکس برفی چیست؟

.

.

آزمون شناسایی اشتباه روز برفی تمرین خوبی را برای مغز شما فراهم می کند، زیرا برای حل مشکل باید از تفکر تحلیلی و منطقی استفاده کنید.

.

.

آیا توانستید اشتباه را پیدا کنید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است. به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می گویم. شما فردی تیزهوش و بینایی عالی دارید. کسانی که موفق نشده اند می توانند اکنون جستجو را متوقف کنند و پاسخ آزمون شناسایی اشتباه روز برفی در بخش زیر بررسی کنند.

پاسخ آزمون

اشتباه در تصویر این است که پرستوها در فصل زمستان به جاهای که آب و هوای گرم دارند مهاجرت می کنند.

اشتباه تصویر برفی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه روز برفی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 62

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *