جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

مردی در یک حرکت عجیب و دیوانه وار “درب هواپیما” را حین پرواز باز کرد!

مردی حین پرواز درب هواپیما را باز کرد
خواندن 3 دقیقه
4.2
(19)

یک نفس عمیق بکشید که می‌خواهیم خبر حیرت انگیزی به شما بدهیم. یک مرد وسط پرواز، در حالی که جت ایرباس A321-200 هنوز 250 متر از زمین فاصله داشت، یکی از درهای آن را باز کرد. آیا می‌توانید تصور کنید که این کار چقدر خطرناک و وحشت آور است؟ این مرد نه تنها نزدیک بود خودش را به کشتن بدهد، بلکه جان دیگر مسافران را نیز به خطر انداخت!

مردی که نزدیک بود جانش را از دست بدهد

مردی حین پرواز درب هواپیما را باز کرد

آنطور که ما شنیدیم، نمی‌شود زیاد به این مرد سخت گرفت. به نظر می‌رسد این مرد 30 ساله وضعیت مناسبی نداشته، زیرا به مقامات گفت که آن لحظه احساس خفگی می‌کرد و تنها چیزی که می‌خواست پیاده شدن از هواپیما بود. این مرد به خدمه‌ی پرواز گفته که “من باید همین حالا از هواپیما پیاده شوم!” و تا مهمانداران هواپیما به خود بجبند، او چنان سریع یکی از درهای اضطراری را باز کرد که هیچ کس نتوانست جلوی حرکت دیوانه وارش را بگیرند.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، چنان آشوب و غوغایی در کابین هواپیما برپا شد که حتی نمی‌توان توضیح داد. برخی از مسافران بیهوش شدند، برخی هم دچار مشکلات تنفسی شدند. سر و صداهای داخل کابین قطع نشدنی بود، حرکات هیستریک مرد همه مهمانداران هواپیما را شوک کرده بود. خوب جای تعجب هم ندارد، شما هم اگر بودید، حتما چنین واکنشی از خود نشان می‌دادید.

حتی تصورش هم مو به تن آدم سیخ می‌کند؛ تصور کنید، داخل هواپیما نشسته‌اید، هنوز با زمین 250 متر فاصله دارید و منتظر اعلام نشست هواپیما از طرف خلبان هستید که یک باره مردی دیوانه وار از مهماندارن می‌خواهد که همین الان در را باز کنند تا او پیاده شود. هیچ کس نمی‌تواند در چنین شرایطی خونسردی‌اش را حفظ کند.

تصاویر ویدئویی این اتفاق را مشاهده کنید:

9 مسافر به بیمارستان منتقل شدند

مردی حین پرواز درب هواپیما را باز کرد

وقتی پلیس برای بررسی وضعیت در محل حاضر شد، گفت که این مرد شرایط مساعد برای بازجویی را ندارد، زیرا “حالش عادی نیست.” اگر همه مسافران این جمله پلیس را می‌شنیدند مسلما سکته می‌کردند. با این که این هواپیما سالم به زمین رسید، اما به گفته مسافران و مهمانداران 9 نفر از مسافران که نزدیک در باز قرار داشتند به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از مسافران که یک مرد 44 ساله است در مورد این دیوانگی می‌گوید: “وضعیت واقعا وحشتناکی بود، افرادِ نزدیک به در، یکی یکی غش می‌کردند و مهمانداران هواپیما با بی سیم از وضعیت آن‌ها به پزشکان داخل هواپیما خبر می‌دادند، فکر می‌کردم هواپیما حتما منفجر می‌شود و قرار است این طور بمیرم”. به او حق می‌دهیم، هر کسی بود، همین فکر را می‌کرد. انصافاً، اگر شما بودید هراسان نمی‌شدید؟

شاید این خبر وحشتناک بیشتر شبیه فیلم‌هاست که باعث برانگیختن حس هیجان، ترس و وحشت در شما می‌شود، اما در واقعیت هرگز نباید چنین کاری انجام دهید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان