جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین

تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

داکت اسپلیت ها از تجهیزات تهویه مطبوع رایج در بازار هستند که در سری های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در نوشتار حاضر می خواهیم به این موضوع بپردازیم که تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین چیست. با تغییر دما در فصول مختلف نیاز به سیستم های برودتی و حرارتی داریم و برای این منظور از انواع دستگاه ها استفاده می شود. داکت اسپلیت یکی از مهم ترین این سیستم ها به شمار می رود. این سیستم شباهت زیادی به کولر گازی دارد و تفاوت آن از این جهت است که یونیت داخلی یا هواساز آن به صورت توکار و درون سقف کاذب نصب می شود.

این سیستم ها دارای دو بخش مجزای هواساز و کندانسور هستند. برای نصب هواساز داکت اسپلیت از سقف کاذب یا بخشی از سقف مانند راهرو یا ورودی اتاق ها استفاده می شود. در نتیجه فضایی از محیط را اشغال نمی کند. برای انتقال هوا ساختمان کانال کشی می شود و به قسمت های مختلف اتاق ها وارد می شود. پیش از بررسی تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین چیست بهتر است اشاره شود که تفاوت دیگر داکت اسپلیت نسبت به کولر گازی آن است که این تجهیزات قابلیت سرمایشی بیشتری داشته و می توان برای خنک کردن فضاهای بزرگ تری از آن ها استفاده کرد. قدرت گرمایشی داکت اسپلیت ها در فصول سرد سال کاربرد داشته و دیگر نیازی به تهیه ی دستگاه حرارتی دیگر وجود نخواهد داشت.

برند گرین از سازنده های معتبر و موفق در عرصه ی ساخت انواع تجهیزات تهویه مطبوع و داکت اسپلیت ها می باشد. این برند متعلق به کشور چین بوده و محصولات خود را مطابق استانداردهای جهانی می سازد. همچنین در ساخت و طراحی آن ها از برترین قطعات اولیه استفاده می کند تا کیفیتی درجه یک را ارائه دهد. برای خرید داکت اسپلیت گرین می توانید صفحه ی مربوطه ی آن در دماپویا را مشاهده و بررسی نمایید و سپس دست به انتخابی آگاهانه بزنید.

به منظور اطلاع از این که تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین می توان مدل های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد. این سیستم تهویه مطبوع که توسط گرین طراحی می شود، مجهز به فیلترهایی می باشد تا ذرات آلاینده را به دام انداخته و محیط را پاکسازی کند. فیلترهای چند لایه بکار رفته در داکت های گرین از ورود هر گونه آلاینده های شیمیایی جلوگیری می کند و محیط را تمیز نگه می دارد. همچنین برای استفاده از آن ها امکان تنظیم دما را دارد. تمامی مدل های معمولی و اینورتر آن مجهز به ریموت کنترل هستند تا بتوان از راه دور نیز آن ها را تنظیم نمود.

با توجه به افزایش هزینه های برق و مصرف زیاد انرژی، برخی داکت های تولید شده توسط این برند مجهز به کیت اینورتر هستند. با بهره گیری از این تکنولوژی در مدل های این برند می توان در مصرف انرژی و هزینه های نگهداری داکت صرفه جویی کرد. بنابراین از مهم ترین تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین این است که مدل های اینورتر انرژی را تا 60 درصد کمتر از مدل های معمولی استفاده می کنند. مدل های اینورتر مداوما سرعت موتور را تنظیم می کنند و از استارت های مکرر کمپرسور جلوگیری می کنند. در نتیجه دیرتر از مدل های دیگر نیز مستهلک خواهند شد. این مدل قابلیت نصب کویل آبگرم را دارد تا بتوان گرمایش محیط را در زمستان نیز تامین کرد.

ناگفته نماند که برند گرین در ساخت انواع داکت اسپلیت از موتورهای برند هیتاچی استفاده می کند که موفق و صاحب نام می باشد. بهترین کمپرسورها در ساخت این مدل ها به کار می رود و با گاز مبرد R410 عمل می کنند که آسیبی هم به محیط زیست نمی رساند. هر مدل ظرفیت هوادهی مشخصی داشته و می توانید با کسب مشاوره رایگان از وبسایت ما و بررسی دیگر نکات در خصوص سوال تفاوت داکت اسپلیت معمولی و اینورتر گرین انتخابی متناسب با نیاز را داشته باشید. برای این منظور بایستی به متراژ محیط توجه داشته باشید و شرایط آب و هوایی نیز حائز اهمیت اند.

شما دوستان گرامی می توانید تمامی تجهیزات ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و غیره را از طریق دماپویا به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه به سراسر کشور ارسال دارد و نیازی به رفت و آمد و اتلاف هزینه نخواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان