آزمون شناسایی پلیس تقلبی: چه کسی پلیس نیست؟

توسطسهراب شهریار

خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ , , , ,
آزمون شناسایی پلیس تقلبی

آزمون شناسایی پلیس تقلبی: آیا می توانید نظر به شواهد موجود در تصویر پلیس تقلبی را شناسایی کنید؟ این تست هوش راه سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های ذهنی و دقت بینایی شما است. آزمون شناسایی پلیس تقلبی را انجام دهید و ضریب هوشی خود را محک بزنید.

آزمون شناسایی پلیس تقلبی

 

به نظر شما چه کسی پلیس نیست؟ در تصویر چهار نفر وجود دارد که به نظر می رسد همه آنها پلیس هستند. اما یکی از آنها پلیس نیست و فقط تظاهر به پلیس بودن می کند. حالا ما شما را به چالش می کشیم تا با توجه به سرنخ های موجود در تصویر آزمون شناسایی پلیس تقلبی را حل کنید.

برای رسیدن به جواب باید تصویر را با دقت بررسی کنید، چون جواب دقیقا در مقابل چشمان شما قرار دارد. به هر حال، به یاد داشته باشید، پاسخ درست در پایین صفحه گذاشته شده است.

پلیس تقلبی کیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا می دانید؟

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم تست هایی مانند آزمون شناسایی پلیس تقلبی را حل کنید. تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

پاسخ آزمون شناسایی پلیس تقلبی

پاسخ آزمون شناسایی پلیس تقلبی، مرد سمت راست تصویر است. می پرسید چرا؟ کلاه او تقلبی است چون نشان پلیس را ندارد. دستبند و بی سیم او نیز بازیچه است. و در آخر اگر دقت کرده باشید، نشان بقیه پلیس ها در بازوی راست شات است، اما از او در بازوی چپش است. بنابراین او پلیس نیست و فقط نقش بازی می کند.

پاسخ آزمون پلیس تقلبی

 

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پلیس تقلبی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های هوش

تست های هوش برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *