جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
70 بازدید

16 مدل لباس عروس از قرن گذشته که رد پای زمان از زیبایی‌شان نکاسته است!

مدل لباس عروس
خواندن 3 دقیقه
3.7
(108)

بدون شک انتخاب لباس عروس ایده‌آل برای هر عروسی سخت ترین کاری است که می‌توانید تصور کنید. قرار است برای بهترین شب زندگی‌تان لباس انتخاب کنید. بنابراین طبیعی است که وسواس به خرج بدهید و سخت بگیرید. تصور کنید چندین دهه قبل که امکانات مثل امروز نبود زنان چطور لباس عروسی‌شان را انتخاب می‌کردند؟ واقعیت این است که با کمبود امکانات هم بسیاری از این لباس‌ها که بعضا برای یک قرن پیش هستند بسیار زیبا و چشم‌نوازند. با هم در این نوشتار چند لباس عروس بسیار قدیمی و البته از عروس و دامادهای واقعی خواهیم دید. با ما در این سفر زمان همراه باشید!

این عروس و داماد زیبا وقتی با هم ازدواج کرده‌اند که عروس تنها 22 سال و داماد 20 سال سن داشته است. از تصویر و لباس عروس و داماد این طور پیدا است که انگار در قرن بعد ازدواج کرده‌اند.

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در ژوئن 1950 با هم ازدواج کرده بودند

مدل لباس عروس

عروسی متعلق به 93 سال قبل!

مدل لباس عروس

عروس سال 1923. درست یک قرن پیش! فکرش را بکنید! این عروس در آن زمان مدیریت یک مغازه عتیقه فروشی در کالیفرنیای جنوبی را به عهده داشته است.

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1901 در آلمان با هم ازدواج کرده بودند! خدایا! بیش از یک قرن پیش. از این مدل لباس عروس قدیمی‌تر شاید پیدا نکنید!

مدل لباس عروس

این عروس و داماد در سال 1911 در بلژیک با هم ازدواج کردند. زیبایی لباس عروس را ببیند:

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که روز عروسی‌شان کنار ماشین جدیدشان عکس انداخته بودند. از تاریخ این عروسی اطلاعی در دست نیست ولی قدمت به وضوح در تصویر مشخص است!

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1901 با هم ازدواج کرده بودند. لباس عروسِ ۱۲۲ سال پیش!

مدل لباس عروس

جشن عروسی این زوج در سال 1950 در نیویورک برگزار شده بود….۷۳ سال پیش!

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1953 با هم ازدواج کرده بودند. سال ها بعد دختر این عروس همین لباس را در جشن عروسی‌اش در سال 1981 دوباره پوشید!

مدل لباس عروس

عروس سال 1946… به جزئیات لباس دقت کنید!

مدل لباس عروس

عروسی از سال 1947…. و لباس عروسی متعلق به ۷۶ سال پیش!

مدل لباس عروس

عروس خانم از سال 1948

مدل لباس عروس

مدل لباس عروسِ زیبای سال 1941 را ببنید. زیبا نیست؟

مدل لباس عروس

تصویری از عروسی در سال 1946

مدل لباس عروس

لباس عروس ابریشمی در سال 1942! زیباست.

مدل لباس عروس

هرچند این لباس‌ها قدیمی و کلاسیک به نظر می‌رسند و بعضی از آن‌ها خیلی پر رزق و برق هستند، اما یک واقعیت غیر قابل انکار نیز وجود دارد، و آن این که برخی از این عروس و دامادها حتی زیباتر و شیک‌تر از ستاره های هالیوود به نظر می‌رسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 108

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان