آزمون شناسایی افراد مشکوک: 5 ثانیه فرصت دارید تا افراد مشکوک را پیدا کنید!

توسطسهراب شهریار

خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ به روز رسانی : خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ , , , ,
آزمون شناسایی افراد مشکوک

برای حل آزمون شناسایی افراد مشکوک نیاز به استدلال منطقی و مهارت تیزبینی و تیزهوشی‌تان دارید. در واقع برای حل آن باید مثل یک کارآگاه خبره عمل کنید. این آزمون‌ها و بازی‌های فکری اغلب برای آزمایش توانایی شما طراحی شده‌اند. برخی از آن‌ها عبارتند از جدول کلمات متقاطع، سودوکو، جستجوی کلمات، و پازل‌های فکری.

همچنین بر اساس مطالعات انجام شده حل بازی‌های فکری می‌تواند مهارت‌های شناختی شما را بهبود بخشد.

یافته‌ها نشان می‌دهد که بازی‌های فکری باعث بهبود حافظه، توجه، تمرکز، استدلال شما در حل مسئله می‌شود. علاوه بر این، خلاقیت و اعتماد به نفس‌تان نیز افزایش می‌یابد. حتی برخی از مطالعات نشان می‌دهند که بازی‌های فکری می‌تواند سطح IQ را نیز تقویت کند.

آزمون شناسایی افراد مشکوک

آزمون شناسایی افراد مشکوک

خوب حالا اگر موافقید تا با این آزمون‌ها ضریب هوشی تان را تقویت کنید به حل آزمون شناسایی افراد مشکوک بپردازید.

آیا فکر می‌کنید بتوانید برنده این چالش باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بیایید شروع کنیم!

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

.

فرض کنید شما کارآگاهی هستید که برای یک ماموریت فوق سری برگزیده شده اید تا مخفیانه خلافکاران را دستگیر کنید. زمانی که به محل می‌رسید که ظاهرا یک فرودگاه است، شما باید تنها در 5 ثانیه افراد مشکوک درون تصویر را پیدا کنید.

همه افراد حاضر در تصویر مشغول به کاری هستند و اگر دقت نکنید هرگز متوجه نمی‌شوید که چه کسی مشکوک است. با این حال اگر بیشتر از قبل توجه کنید، خیلی زود می‌توانید افراد مشکوک درون فرودگاه را بدون هیچ زحمتی پیدا کنید.

حواستان را جمع کنید 5 ثانیه شما خیلی وقت است که شروع شده است. با این حال، اگر نتوانستید همه آنها را در زمان معین شناسایی کنید، نگران نباشید. میدانیم که پیدا کردن همه آن ها سخت است و نیاز به تیزبینی و تیزهوشی بالایی دارد.

آیا به نتیجه‌ای دست پیدا کرده‌اید؟

.

.

.

تیک تاک ساعت!

آیا قبلا نیز چنین بازی‌های فکری را حل کرده‌اید؟

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

آیا آماده هستید جواب خود را با جواب درست آزمون شناسایی افراد مشکوک مقایسه کنید؟ بله؟ پس ادامه متن را مطالعه کنید.

پاسخ به آزمون شناسایی افراد مشکوک

هرچند به شما حق می‌دهیم که نتوانید در این مدت کوتاه موفق شوید اما خوب اگر کمی بیشتر به حس کارآگاهی‌تان اعتماد می‌کردید تشخیص آن‌ها چندان سخت نبود.

خوب به هر حال، برای کسانی که موفق شده اند تا افراد مشکوک را پیدا کنند، تبریک می‌گوییم. اما بیایید بروم سراغ کسانی که هنوز نتوانستند سه نفر مشکوک حاضر در فرودگاه را پیدا کنند. جواب اینجا است:

آزمون شناسایی افراد مشکوک

  • به مردی که روزنامه می‌خواند نگاه کنید. او روزنامه را وارونه گرفته، پس در واقع او روزنامه نمی‌خواند، بلکه تظاهر به خواندن می‌کند تا خودش را از دید شما مخفی کند.
  • نفر بعدی دختری مشکوکی است که هندفون روی گوش‌هایش دارد. اگر به دستانش نگاه کنید، فرستنده رادیویی را که با آنتن در دست گرفته و مخفیانه با کسی در حال صحبت است را خواهید دید. به احتمال زیاد، مظنونی دومی که شما به دنبالش هستید، او است.
  • خوب، آخرین شخص مشکوک، فردی است که اصلا تصورش را نیز نمی‌کنید. به پیرزن نابینا نگاه کنید. چه چیز مشکوکی در او می‌بینید؟ به عینک و نقطه قرمز کنار لبه آن نگاه کنید. عینک او یک عینک معمولی نیست، بلکه یک دستگاه ضبط مخفی است. او در واقع در حال ضبط تصویر شما است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 84

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *