جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

تست دقت: اگر تیزبین هستید در 20 ثانیه تفاوت های تصویر را تشخیص دهید

آزمون تشخیص تفاوت زرافه ها
خواندن 2 دقیقه
4.1
(13)

آزمون تشخیص تفاوت زرافه ها: بین این تصاویر به ظاهر یکسان سه تفاوت وجود دارد. اگر بتوانید تفاوت ها را در 20 ثانیه پیدا کنید، یعنی چشمان تیزبینی دارید.

برای تشخیص سه تفاوت در این تست بینایی باید تصویر را سریع اما با دقت بررسی کنید. ادعا شده است حتی خیلی از تیزبین ترین افراد نیز در آزمون تشخیص تفاوت زرافه ها موفق نشده اند. این نوع چالش ها به تحریک عملکرد ذهن کمک می کنند، مغز شما را فعال نگه می دارند و خلاقیت را تقویت می کنند.

تصویر آزمون تشخیص تفاوت زرافه ها

تفاوت تصویر چیست؟

تصویر فوق را با دقت بررسی کنید و تفاوت را تشخیص دهید. 20 ثانیه شما از حالا شروع می شود.

.

.

آیا پیدا کردن تفاوت ها دشوار است؟

.

.

یکی از تفاوت‌ها را می‌توان در شاخ‌های زرافه یافت، زیرا در تصویر دوم، زرافه فقط یک شاخ دارد.

.

.

تفاوت دیگر شکافی بزرگت در مرکز یال زرافه است. حالا فقط یک تفاوت باقی مانده است.

.

.

20 ثانیه شما به پایان رسید. آیا توانستید همه تفاوت ها را تشخیص دهید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم، این نشانه چشمان تیزبین شما است. به هر حال، حالا وقت آن است که پاسخ را فاش کنیم.

پاسخ آزمون

تفاوت زرافه ها

تفاوت ها در شاخ زرافه، یال و درخت پشت سرش وجود دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت زرافه ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان