جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.8
(22)

شاید تشخیص خیانت مردان برای برخی زنان دشوار باشد اما برای همه آنها اینطور نیست. ما اینجاییم تا به شما بگوییم حدس این موضوع برای بعضی زنان اصلا هم دشوار نیست! برخی از ویژگی‌ها و نشانه‌های رفتاری می‌توانند نشان دهند که مردتان زیرآبی می‌رود! جالب اینکه یک مطالعه جدید هم نشان می‌دهد که زنان واقعاً می‌توانند متوجه شوند و در واقع حس کنند که همسرشان خیانت می‌کند!‌ چه زیرک! بله.

این مطالعه جدید چه می‌گوید؟

خیانت در زندگی مشترک

در یک مطالعه تحقیقاتی جدید محققان به این نتیجه رسیدند که زنان قادرند خیانت همسرشان را متوجه شوند. در این مطالعه به 34 مرد و 34 زن، عکس‌های رنگی از 189 چهره بزرگسال نشان داده شد و از آنها خواسته شد که از نظر وفاداری به آنها امتیاز دهند. این مطالعه نشان داد که زنان شرکت کننده بهتر می‌توانند تشخیص دهند که چه کسی وفادار است و چه کسی غیر وفادار است.

اما همه نمی توانند تشخیص دهند که آیا یک فرد خیانت می‌کند یا خیر. برخی از ویژگی ها یا اعمال رفتاری، صرف نظر از اینکه چقدر ظریف باشند، می‌توانند نشان دهند که آیا فرد خیانت می‌کند یا خیر. درک پیچیدگی رفتار آن شخص می‌تواند گوشی را دست‌تان بدهد که آیا خیانت می‌کند یا خیر. در اینجا چند ترفند برای شناسایی مردان خیانتکار آورده شده است:

تغییر در رفتار و روال زندگی

به دنبال تغییرات قابل توجه در رفتار شریک زندگی‌تان باشید، مانند افزایش رازداری، تغییرات ناگهانی در برنامه‌ها و غیره. غیبت غیرقابل توضیح از خانه یا اجتناب از نزدیک شدن به شما می‌تواند دلیلی برای کاهش صمیمیت و محبت باشد.

فاصله عاطفی

ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی شما به لحاظ عاطفی از شما دور شده است. این رفتار نشان می‌دهد که او به شما خیانت می‌کند و در واقع می‌تواند یک پرچم بزرگ و قرمز باشد.

فعالیت مشکوک آنلاین

نشانه خیانت مرد

مراقبت بیش از حد در مورد استفاده از تلفن یا رایانه، تغییر ناگهانی رمز عبور، یا فعالیت غیرقابل توضیح در رسانه های اجتماعی برخی از رفتارهای فرد خیانتکار است.

خرج کردن غیرمعمول پول

هزینه های حساب نشده، هزینه های غیرقابل توضیح کارت اعتباری، یا تغییرات ناگهانی در رفتار مالی ممکن است نشان دهد که شریک زندگی شما چیزی را پنهان می‌کند، و آن چیز ممکن است یک رابطه نامشروع باشد.

غریزه و شهود

به شهود خود توجه کنید. گاهی اوقات، غرایز شما ممکن است تغییرات ظریفی را در رفتار یا انرژی همسرتان دریافت کند که می‌تواند نشان دهد چیزی این وسط اشتباه است. غرایز درونی شما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شریک زندگی‌تان بگوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان