جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
43 بازدید

آزمون دقت: فقط تیزبین ها می توانند اشتباه تصویر انگور را در 9 ثانیه تشخیص دهند!

آزمون تشخیص اشتباه تصویر انگور
خواندن 3 دقیقه
3.2
(101)

آزمون تشخیص اشتباه تصویر انگور؛ اشتباه تصویر چیست؟ ادعا شده است تنها افراد تیزبین می توانند مشکل این تصویر را در عرض 9 ثانیه تشخیص دهند. شما چطور؟ با انجام این آزمون دقت ذهن خود را آزمایش کنید.

آیا چشمان تیزبینی دارید؟ اگر می خواهید قدرت بینایی و دقت چشمان خود را بیازمایید پس این تست دقت را حل کنید. چالش بسیار ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که اشتباه عکس را تشخیص دهید.

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

آزمون تشخیص اشتباه تصویر انگور

مشکل انگور چیست؟

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک درخت انگور را نشان می دهد که در آن یک خوشه انگور سیاه وجود دارد. با این حال، چیزی در این تصویر اشتباه است و شما باید آن را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید. تصویر را با دقت مشاهده کنید و ببینید آیا می توانید مشکل را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست دقت

زمان به پایان رسیده است. به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می گویم. شما ذهنی عالی و چشمانی جزئی نگری دارید.

کسانی که هنوز سر خود را می خارند و قادر به حل آزمون تشخیص اشتباه تصویر انگور نیستند، می توانند اکنون جستجو را متوقف کنند و برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنند

برگ انگور

اشتباه این است که شکل برگ های انگور درست نیست، برگ های نشان داده شده در تصویر، برگ های سرخس است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر انگور لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 101

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان