جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

بوگاتی رزیدنس، آسمان‌خراش ابرثروتمندان جهان در قلب دبی

بوگاتی رزیدنس
خواندن 3 دقیقه
3.7
(267)

برج بوگاتی آسمان‌خراشی مدرن در قلب دبی برای ابرثروتمندان ساخته می‌شود. این ساختمان باشکوه را برند بوگاتی، مشهورترین برند و غول خودروسازی لوکس جهان و شرکت بن‌غاطی املاک و مستغلات لوکس در همکاری با هم با نام “بوگاتی رزیدنس” می‌سازند.

بوگاتی رزیدنس در 46 طبقه در بیزنیس بی، با طراحی‌های داخلی و چیدمان منحصر به فرد برای ابرثروتمندان سراسر جهان در دبی ساخته خواهد شد. برج بوگاتی امکاناتی فوق العاده و مجهز به ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی و باشگاه اعضای خصوصی دارد.

منحنی‌های براق این ساختمان منعکس کننده طرح‌ خودروهای اسپرت بوگاتی است.

آسمان‌خراش ابرثروتمندان در قلب دبی

بوگاتی رزیدنس

بوگاتی رزیدنس قرار است در 171 عمارت و 11 پنت هاوس ساخته شود. طبق پیش بینی‌ها ساخت و ساز این برج قرار است در مدت سه و نیم سال به پایان برسد.

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی در بیانیه‌ای گفته که “به نظر می‌رسد که سرنوشت دو شرکت با هم گره خورده است. ما دیدگاهی مشترک در مورد این که یک اقامتگاه با برند بوگاتی باید چگونه را با هم به اشتراک می‌گذاریم. محمد بن غاطی شناخت و استعداد فوق العاده‌ای از دنیای طراحی خودروهای لوکس و خلق معماری نمادین دارد. با این همکاری، ما از قول بوگاتی سخن خواهیم گفت: “اگر قابل مقایسه باشد، دیگر بوگاتی نیست.”

محمد بن‌غاطی، مدیرعامل بن‌غاطی گفت: “وقتی در یک بوگاتی را باز می‌کنید و داخل آن می‌نشینید، خیلی زود به فوق العاده بودن آن پی می‌برید، چیزی غیر قابل مقایسه است. فقط تعداد کمی از افراد منتخب فرصت تجربه این را خواهند داشت. با بوگاتی رزیدنس، ما می‌خواستیم این حس را به یک خلوتگاه بسیار منحصر به فرد در قلب دبی تبدیل کنیم.”

طرحی ظریف داخلی آن چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشاند. هیجان انگیزترین بخش آن، دو آسانسور اتومبیل است که از گاراژ به پنت‌هاوس‌ها وصل است و ساکنان آن‌ها می‌توانند با خودرویشان وارد پنت هاوس شده و اتومبیل را آنجا پارک کنند. با این حال قبل از این نیز پورشه در سال 2013 این امکان را در برج طراحی پورشه در میامی برای ساکنانش فراهم کرده بود.

بوگاتی رزیدنس

بوگاتی رزیدنس

با این حال نمی‌توان از ظاهر برج که ساخت آن از ساحل ریویرای فرانسوی الهام گرفته شده چشم گرفت. ریویرای فرانسوی یک مقصد گردشگری معروف است که سواحل بزرگی داشته و جذابیت لوکسی دارد.

برند بوگاتی نه تنها در بوگاتی رزیدنس از طراحی زیبا و پیچیده این ساحل جذاب استفاده کرده بلکه او در طراحی خودروهای فوق اسپورت‌اش نیز از امواج و انعکاس خورشید روی موج‌ها الهام گرفته است.

این پروژه ساختمانی برای بن‌غاطی جدید نیست. بلکه آن‌ها در همین منطقه بزنیس بی، در حال ساخت بلندترین برج مسکونی دنیا با تاجی از الماس هستند که پشت سر “بوگاتی رزیدنس” قرار داشته و به نام “برج بن‌غاطی جیکوب و کو رزیدنس” یاد می‌شود.

بوگاتی رزیدنس

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 267

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان