جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(15)

این سوال ممکن است برای زوج‌های زیادی پیش بیاید که آیا داشتن رابطه جنسی روزانه یا مکرر خوب است؟ در حالی که هیچ توضیح شفافی برای این موضوع وجود ندارد، اما چیزی هم برای رد آن وجود ندارد. خوشبختانه باید بگوییم رابطه جنسی به خودی خود یک روش سالم برای زندگی است و انجام روزانه آن هیچ خطری ندارد.

چه زمانی رابطه جنسی به موضوعی نگران کننده تبدیل می‌شود؟

کالری سوزی و رابطه جنسی داشتن رابطه جنسی روزانه

خطرات مرتبط با رابطه جنسی بیشتر به دلیل استفاده از حرکات و اقدامات ناامن و عادات ناسالم جنسی است. این روش‌های ناایمن یکی از زوج‌ را در معرض خطر قرار می‌دهند و خطر انتقال عفونت را بیشتر می‌کنند.

چرا بهتر است هر روز رابطه جنسی داشته باشیم؟

رابطه جنسی منظم باعث افزایش هورمون های خوب در بدن می‌شود. مثبت اندیشی را افزایش می دهد و استرس و اضطراب را تا حد زیادی کم می‌کند.

رابطه جنسی برای بهبود کیفیت خواب هم خوب است و گردش خون را بهبود می دهد. در اثر داشتن رابطه جنسی هورمون دهیدرواپی آندروسترون ترشح می کند که گفته می شود سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

برای سلامت قلب مفید است

فواید رابطه جنسی صبحگاهی داشتن رابطه جنسی روزانه

مطابق با مطالعات، افرادی که بیش از دو بار در هفته رابطه جنسی دارند، کمتر در معرض خطرات قلبی عروقی قرار می‌گیرند.

متخصصان می گویند: ” رابطه جنسی هر روزه نه تنها آسیب نمی‌زند بلکه ممکن است برای سلامت قلب هم مفید باشد. مطالعات نشان می دهند مردانی که دست کم دو بار در هفته رابطه جنسی دارند و زنانی که زندگی جنسی رضایت بخشی دارند کمتر در معرض حمله قلبی هستند.”

 چه زمانی باید رابطه جنسی را متوقف کنید؟

در حالی که رابطه جنسی به عنوان یک فعالیت خوب در نظر گرفته می شود و طبیعت سالمی دارد، علائم خاصی وجود دارد که با دیدن آنها باید از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

هنگامی که درد قفسه سینه، مشکل در تنفس، ضربان قلب نامنظم و سوء هاضمه دارید، باید رابطه جنسی را متوقف کنید.

نکاتی که باید مد نظر داشته باشید

یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد روغن نارگیل به جای روان کننده داشتن رابطه جنسی روزانه

اگر احساس خوبی ندارید رابطه جنسی نداشته باشید. رابطه جنسی منظم به اعضای داخلی بدن اجازه نمی‌دهد تا کمی بهبود یابند. پوست چروکیده اطراف اندام تناسلی قبل از شروع رابطه جنسی نیاز به زمان دارد تا بهبود یابد.

همچنین عفونت های دستگاه ادراری معمولا در زوج‌هایی دیده می شود که به طور مکرر رابطه جنسی دارند. رابطه جنسی مکرر همچنین منجر به عفونت‌های مقاربتی می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان