اگر تیزبین هستید، هویج را در 5 ثانیه پیدا کنید!

توسطسهراب شهریار

شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ به روز رسانی : شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ , , ,
آزمون یافتن هویج

آزمون یافتن هویج: جایی در این تصویر یک هویج مخفی شده است. اگر می خواهید بینایی خود را بیازمایید پس سعی کنید در عرض 5 ثانیه آن را تشخیص دهید و ببینید چقدر تیزبین هستید.

پازل های تصویری که از شما می خواهند اشیاء یا چیزهای پنهان را پیدا کنید، از جمله فعالیت های مفید بینایی محسوب می شوند. حل این پازل ها نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه به بهبود توانایی شناختی شما نیز کمک می کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز آزمون یافتن هویج را برای شما آماده کرده است. این تست بینایی راهی عالی برای محک زدن قدرت تیزبینی چشمان شما است.

آزمون یافتن هویج

هویج را پیدا کنید

تصویر بالا گروهی از خرگوش های شاد را نشان می دهد که در میان گل ها به دنبال هویجی هستند. هویج جایی در میان گل ها پنهان شده است. آیا می توانید هویج را در مدت زمان معین تشخیص دهید؟ ادعا شده است که تنها افراد تیزبین می توانند آزمون یافتن هویج را حل کنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پیدا کردن هویج در میان گل ها کاری بسیار دشوار است، بنابراین اگر برای حل آن به زمان بیشتری نیاز دارید، درک می کنیم. اما متاسفانه، شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید و آن هم تمام شده است. آیا موفق شدید هویج را پیدا کنید؟

جواب

اگر توانستید آزمون یافتن هویج را در عرض 5 ثانیه حل کنید به شما تبریک می گوییم. یعنی واقعا چشمان تیزبینی دارید.

به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

هویج

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن هویج لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *