جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
49 بازدید

معمای لیوان و آب: فقط یک نابغه می تواند با 1 حرکت ترتیب لیوان ها راتغییر دهد!

معمای لیوان و آب
خواندن 3 دقیقه
3.5
(73)

معمای لیوان و آب یک بازی فکری سرگرم کننده است که امروز برای شما آماده کرده ایم. در این معما شما باید با یک حرکت ترتیب لیوان ها را مانند ترتیبی که در تصویر نشان داده شده، درست کنید. با این حال، شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا ضریب هوشی خود را با انجام معمای لیوان و آب آزمایش کنید.

اگر به دنبال راه مفید برای سرگرم شدن هستید، به جای درستی آمده اید. امروز، ما یک بازی فکری فوق‌العاده جذاب را برای شما آماده کرده ایم که مغز شما را به چالش می کشد. بنابراین، آماده شوید تا با معمای لیوان و آب، توانایی های شناختی، سطح هوش و بینایی خود را محک بزنید.

معمای لیوان و آب

مغز شما شگفت انگیز ترین عضو بدن است. به هر قسمت از بدن شما فرمان می دهد و عملکردهای اساسی مانند تفکر، بینایی، درک، گفتار و غیره را کنترل می کند. با این حال، مانند بقیه اغضای بدن به غذا و تحریک نیاز دارد. در عصر حاضر، استفاده بیش از حد از صفحه های نمایش و رسانه های دیجیتال ذهن را خسته کرده است. برای بازگرداندن انرژی خود، باید کمی استراحت کنید و پازل ها، بازی های فکری و معماهایی را که ذهن را محک می زنند انجام دهید.

در معمای لیوان و آب، چندین لیوان آب را مشاهده می کنید. برخی از لیوان ها خالی و برخی دیگر پر هستند. با این حال، باید آنها را به ترتیب خاصی که در تصویر نمایش داده شده مرتب کنید – یک لیوان خالی، سه لیوان پر و یک لیوان خالی. لیوان ها را به گونه ای بچینید که تمام لیوان های پر شده در کنار هم قرار گیرند.

لیوان ها را ترتیب کنید

به یاد داشته باشید که فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی پیدا کنید و شما باید فقط 1 لیوان را حرکت دهید. با این حال، پاسخ معمای لیوان و آب در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

تاثیر حل معما بر مغز

معماها تولید دوپامین را افزایش می‌دهند، ماده‌ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می‌کند. وقتی معما را حل می‌کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می‌شود.

.

.

.

.

پاسخ

ادعا شده است فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند در اولین تلاش این پازل را حل کنند. آیا موفق شدید لیوان ها را ترتیب کنید؟ اگر موفق نشدید، نگران نباشید. برای دیدن جواب معمای لیوان و آب به تصویر زیر نگاه کنید.

پاسخ معمای لیوان و آب

 

باید اولین لیوان را از سمت چپ حرکت دهید و آن را داخل لیوان چهارمی خالی کنید. سپس آن را در سمت راست تصویر قرار دهید. شما همچنین می توانید دقیقا همین روند را از سمت راست تکرار کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای لیوان و آب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 73

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان