جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

آزمون انگشتر گمشده: اگر بتوانید انگشتر الماس را در کمتر از 40 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون انگشتر گمشده
خواندن 2 دقیقه
3.4
(26)

جمعه خود را با آزمون انگشتر گمشده شروع کنید! این تست بینایی بینندگان را به چالش می‌کشد تا انگشتر الماسی را که در میان صخره‌ها گمشده شده است، پیدا کنند.

این تست بینایی توسط چیشولم هانتر ساخته شده است. آنها ادعا می کنند که از هر سه نفر تنها یک نفر می تواند انگشتر را در عرض 40 ثانیه پیدا کند.

آزمون انگشتر گمشده

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشمان و مغز شما هستند. حل این پازل های تصویری باعث می شود تا مهارت های بینایی شما بهبود پیدا کند. بنابراین امروز آزمون انگشتر گمشده را برای شما آماده کرده ایم تا چشمان خود را محک بزنید.

در تصویر شما می توانید صخره ها و گیاهان زیادی را مشاهده کنید. به هر حال، جایی در این تصویر انگشتر الماسی گمشده است و شما باید آن را پیدا کنید. آیا می توانید انگشتر را در 40 ثانیه تشخیص دهید؟

انگشتر را پیدا کنید

.

.

.

.

سرنخ: انگشتر در پایین تصویر مخفی شده است.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. اگر توانستید آزمون انگشتر گمشده را موفقانه حل کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید، اکنون ما آن را فاش می کنیم.

پاسخ تست بینایی

انگشتر گمشده

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده کردید انگشتر در قسمت پایین تصویر قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون انگشتر گمشده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 26

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان