جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

تست بینایی گل: تنها 1 گل در تصویر است، آیا می‌توانید آن را پیدا کنید؟

تست بینایی گل
خواندن 4 دقیقه
3.1
(116)

تست بینایی گل یکی دیگر از توهمات نوری است که قدرت بینایی شما را به چالش خواهد کشید. مطمئنا فکر می‌کنید که حتما خیلی زود می‌توانید گل درون تصویر را پیدا کنید اما آنقدرها که هم که فکر می‌کنید یافتن آن کار آسانی نیست. شما باید در طول 10 ثانیه، گل پنهان درون تصویر را پیدا کنید. آیا می‌توانید در میان این اتاق زیبا که دو دوست هم در حال صحبت با همدیگر هستند، گل را پیدا کنید؟ بیایید به مهارت بینایی و جزئی گرایی تان اعتماد کنید و توانایی هایتان را به چالش بکشید.

تست بینایی گل

تست بینایی گل

به تصویر زیر نگاه کنید و گل درون تصویر را تشخیص دهید!

نگران نباشید ما هم به شما کمک می‌کنیم.

به تصویر دقت کنید، هرچند شناسایی گل بین این همه جزئیات سخت است اما اگر کمی بیشتر دقت کنید آن را پیدا می‌کنید. فراموش نکنید، منظور ما از گل، گل درون گلدان نیست یا یک نقاشی روی دیوار بلکه شما باید آن را در جزئیات کوچک تر جستجو کنید. حتما می‌گویید گل‌ها رنگهای مختلف دارد چطور آن را پیدا کنیم، اما خوب بیشتر نگاه کنید. آن را خواهید یافت. مثلا بهتر است به دو دختر نگاه کنید. زودتر به جواب می‌رسید.

عجله کنید و به چالش تست بینایی گل پاسخ دهید!

.

.

خوب زمان شما برای حل تست بینایی گل به پایان رسید!

توهمات نوری تصاویری خارق العاده‌ای هستند، زیرا مغز شما را به فریب می‌دهند. این توهمات نوری می‌تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می‌شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

تست بینایی گل

پاسخ تست بینایی گل

شناسایی گل در اتاق پذیرایی کار خیلی سختی به نظر می‌رسد. به خصوص که باید تک به تک به جزئیات درون تصویر نگاه کنید، حتما چشمتان خسته خواهد شد. اما خوب همانطور که گفتیم اگر به دو دختر نگاه کرده باشید می‌بینید که روی گردن دختری که صورتش به طرف دوربین است یک گردبند بسته شده. به گردنبند نگاه کنید، آن گل زیبایی زرد را خواهید دید.

آیا شما هم آن را دیده اید؟ مسلما شما فکر کرده اید که ما گل روی پیراهن دختری را می‌گوییم که پشتش به دوربین است اما نه ما جواب درست در تست بینایی گل، گل زرد روی گردنبند دختر اولی است. اگر قبل از این که ما جواب را به شما بگوییم، موفق به یافتن آن شده بودید، پس به شما تبریک می‌گوییم، شما فوق العاده تیزبین هستید.

تست بینایی گل

به همین آسانی! اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، ناراحت نباشید، می‌توانید آزمون شناسایی مادر بی فکر  را حل دهید.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون تشخیص صحاب اسب را حل کنید دهید. این گونه به ذهن تان را تقویت خواهید کرد.

مدیتیشن با حل تست های هوش

با انجام و حل یک معما تست هوش، از همان مزایایی بهره مند می‌شوید که گویی مدیتیشن کرده‌اید. استرس زندگی روزمره ناپدید می‌شود و با احساس آرامش فشار خون و ضربان قلب شما نیز را کاهش پیدا می‌کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 116

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان