جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
62 بازدید

معما: سگ یا زن، قاتل مرد کیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معماش شناسایی قاتل
خواندن 3 دقیقه
3.6
(57)

معمای شناسایی قاتل: اگر باهوش هستید پس بگویید چه کسی مرد را به قتل رسانده است؟! تصویر یک صحنه جرم را نشان می دهد. مردی به قتل رسیده است. در صحنه دو مظنون وجود دارد، یک زن و یک سگ. شما باید تشخیص دهید کدام یک مرد به کشته است. این معما را حل کنید و مغز خود را محک بزنید.

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد، به عنوان مثال همین معمای شناسایی قاتل. شما هر روزه در فضای مجازی با آزمون ها و تست های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین آزمون های سرگرم کننده ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، هر چه بیشتر آنان را با انواع تست های هوشی آشنا سازد.

معمای شناسایی قاتل

تصویر سناریوی غم انگیزی را نشان می دهد. مردی در اتاق خوابش به قتل رسیده است. در اتاق یک زن و سگ حضور دارند. یکی از آنها مرد را کشته است. آیا می توانید قاتل مرد را تشخیص دهید؟ به نظر شما کدامیک مرد بیچاره را به قتل رسانده است؟ حالا کلاه کارآگاهی خود را بپوشید و این معما را حل کنید!

تصویر زیر را بررسی کنید و معمای شناسایی قاتل را حل کنید.

قاتل کیست؟

پاسخ معمای شناسایی قاتل در پایین صفحه قرار دارد:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

آیا موفق شدید قاتل را شناسایی کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. اما اگر نه، نگران نباشید چون حالا ما پاسخ را آشکار می کنیم.

پاسخ معمای شناسایی قاتل: زن قاتل است. به دو دلیل، اول اینکه سگ خیلی کوچک است و احتمال اینکه سگ مرد را به قتل رسانده باشد خیلی کم است. دوم اینکه اگر دقت کنید جنازه مرد خونی نیست و بر روی میز یک آمپول و چند بطری وجود دارد. بنابراین از شواهد موجود در تصویر می توان نتیجه گرفت که زن مرد را با آمپول سمی به قتل رسانده است.

جواب معمای شناسایی قاتل

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناسایی قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 57

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان