آزمون بینایی: آیا می توانید در 8 ثانیه سگ را در میان گربه ها پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

خرداد ۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : خرداد ۴, ۱۴۰۲ , , , ,
آزمون سگ پنهان

آزمون سگ پنهان: در این تست بینایی یک سگ در میان گربه ها پنهان شده است. آیا می توانید آن را در عرض 8 ثانیه تشخیص دهید؟

چه کسی تست های بینایی و بازی های فکری را دوست ندارد؟ آنها یک راه عالی برای افزایش ظرفیت ذهنی، مهارت های تفکر جانبی و قدرت بینایی هستند. جدای از این حل کردن این گونه آزمون ها باعث می شود دوپامین در بدن ما ترشح شود. دوپامین یک مولکول تعدیل کننده عصبی است که چندین نقش مهم در سلول ها ایفا می کند.

آزمون سگ پنهان

سگ کجاست

امروز ما یک تست بینایی چالش برانگیز را برای شما آماده کرده ایم تا میزان دقت چشمان خود را محک بزنید. در تصویر سگی در میان گربه ها پنهان شده است. چالش این است که سعی کنید سگ را در عرض 8 ثانیه تشخیص دهید. آیا برای چالش آماده اید؟ بنابراین، تایمر خود را تنظیم کنید و شروع کنید.

.

.

.

.

اگر می خواهید ضریب هوشی خود را بیازمایید، آزمون تشخیص آموزگار مرده را حل کنید. این بازی فکری یک معمای فوق‌العاده جالب است.

.

.

.

.

بازی های فکری و تست های بینایی یک راه عالی برای رفع خستگی است. مطالعات نشان می دهد که حل این آزمون ها می تواند عملکرد شناختی را بهبود بخشد و مهارت های بینایی را افزایش دهد. به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است، آیا موفق شدید آزمون سگ پنهان را حل کنید؟

پاسخ تست بینایی

برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

سگ پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون سگ پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 146

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *