جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.5
(781)

در آزمون شناسایی مادر بی فکر باید به دنبال جواب درست باشید. این که کدام مادر بی فکر و بی توجه بیشتر جان فرزندش را به خطر انداخته است.

شاید به این فکر کنید که وای این چه کاری است که این دو مادر در حال انجام دادن آن هستند؟ مادر سمت راست تصویر در حال نشاندن کودک روی صندلی شاگرد است که خوب به خودی خود خطرناک است. مادر سمت چپ تصویر نیز در حالی که رژ به لبش می‌زند، اصلا توجهی به کودکش ندارد که در حال بازی با کبریت است و بدتر از آن یک چوب کبریت را نیز روشن کرده است.

آزمون شناسایی مادر بی فکر

آزمون شناسایی مادر بی فکر

آزمون شناسایی مادر بی فکر از آن معماهای است که برای محک زدن ضریب هوشی تان فوق العاده عمل می‌کند. در این آزمون شما باید با دقت فکر کنید که کدام کودک در نتیجه بیخیالی و بی توجهی مادرش، بیشتر در معرض خطر است! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، دو مادر بی فکر و دو کودک در موقعیت های خیلی خطرناک. جان هر دو کودک در خطر است، اما آیا می توانید بگویید احتمال آسیب به کودک در کدام شرایط بیشتر است.

حل معماها و مغز

شما باید به بخش های جداگانه یک معما، پازل نگاه کنید و بفهمید که چگونه می‌توانید جوابی که از شما خواسته شده است را پیدا کنید. اگر این کار به طور منظم انجام شود، مهارت های استدلال بصری و فضایی شما را بهبود پیدا می‌کند.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت حل معماها نیست. بر اساس تحقیقات جدید چالش‌های ذهنی عملکرد مغز را از نظر فیزیکی تغییر می‌دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید با تمرین ذهنی تمرکز و هوش تان را تقویت کنید. پس سعی کنید حل این آزمون ها را در اولویت روتین روزانه تان قرار دهید. اکنون آیا آماده اید تا این تست جذاب را حل کنید؟ بیایید شروع کنیم.

سعی کنید با تکیه بر تمرکز، هوش، فکر و جزئی نگری‌تان پیش بروید!

.

مهارت جزئی گرایی

جزئی ‌نگری یا جزئی گرایی یعنی توانمندی تمرکز روی جزئیات یک چیز. افراد دارای این مهارت می‌توانند متوجه کوچک‌ترین جزئیات در کارهای روزمره یا اطرافشان شوند. مثلا نویسنده‌ای جزئی ‌گرا هم توانایی پیداکردن اشتباهات املایی و دستور زبانی کوچک در یک متن را دارد و هم می‌تواند تشخیص بدهد کدام جمله در یک متن طولانی اضافی است. یا با مهارت جزئی گرایی می‌توان تست های هوش را حل کرد.

تقویت حافظه و راه های تقویت تمرکز

همانطور که ما شما را تشویق می‌کنیم تا از تست های هوش برای تقویت حافظه و تمرکز‌تان استفاده کنید، روش‌های طبیعی زیادی نیز برای متمرکز ماندن و تیز نگه داشتن ذهن وجود دارد. این روش‌های طبیعی، از از روش‌های درمانی جایگزین گرفته تا داروهای گیاهی، همه می‌توانند به افزایش بهره‌وری شما و تقویت تمرکز شما، محافظت از سلامت مغز‌تان در حین بالا رفتن سن و همچنین تندرستی کلی‌ بدنتان کمک کنند. بنابراین اگر می‌خواهید همچنان کسی باشید که حتی کوچک ترین چیزها را نیز به یادداشته و فراموش نکنید، بهتر است در کنار انجام بازی های فکری و تست های هوش به تغذیه برای حفظ تمرکز نیز توجه کنید.

.

.

آزمون شناسایی مادر بی فکر

.

.

عجله کنید اما فراموش نکنید که به جزئیات بیشتر دقت کنید!

.

هم سطح سازی افراد با حل تست هوش

انواع تست های هوش نه تنها شما را سرگرم می‌کند و باعث می‌شود به بهبود عملکرد مغزتان کمک کنید. اگر از آن برای کلاس های درسی استفاده شود، می تواند به هم سطح سازی دانش آموزان بی انجامد و به معلمین کمک کند تا در شیوه تدریسشان مطابق به سطح هوش آن‌ها عمل کنند. بنابراین حتما از تست های هوش استفاده کنید.

.

سرنخ تصویر

آزمون شناسایی مادر بی فکر

بیایید کمی به شما کمک کنیم، احتمالات را بسنجید، همانطور که به تصویر نگاه می‌کنید به این فکر کنید که احتمال خطر در کدام تصویر بالا است. چقدر ممکن است حادثه ای رخ دهد و مادر با ماشینش تصادف کند و در این بین فرزندش آسیب ببینید؟ اما آیا خطر در تصویر سمت چپ بیشتر نیست؟ زیرا آتش شعله ور است و ممکن است ابتدا با سوزاندن موهای کودک شروع شود، بعد لباس هایش را بسوزاند و در آخر تنها با بی احتیاطی و بی فکری مادر تمام خانه خواهد سوخت.

حالا شما بگویید کدام مادر بی فکرتر است؟

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی فکر

آیا به جواب درست رسیده اید؟ به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال شناسایی مادر بی فکر هستید، باید بگوییم که مادر سمت چپ بی فکر تر از مادری است که کودکش را کنار خود روی صندلی شاگرد نشانده است.

آزمون شناسایی مادر بی فکر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی فکر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 781

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان